Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy

Veřejná podpora

  • Poskytovatel

    Grantová agentura České republiky

  • Program

    Standardní projekty

  • Veřejná soutěž

    Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)

  • Hlavní účastníci

  • Druh soutěže

    VS - Veřejná soutěž

  • Číslo smlouvy

    P407-10-0514

Alternativní jazyk

  • Název projektu anglicky

    Pupils´ skills in biology, geography and chemistry: research on intended, realized and acquired curriculum in curricular reform implementation phase

  • Anotace anglicky

    A wider context of project covers education in biology, geography and chemistry in comprehensive schools at the beginning of curricular reform when a focus on the conditions of generic and specific skills acquisition is desirable. The main aim is to propose, on basis of multi-level analysis of skills in terms of intended, realized and acquired curriculum, a structured and linked system of pupils´ skills, which should be acquired in geography, biology and chemistry in primary and secondary schools. A special attention will be paid to continuous development of cross-curricular, inter-disciplinary skills. A methodological focus is to assess pros and cons of chosen research methods by comparing the same procedures used in research of different specific skills. Partial analyses monitor the literature content analysis and compare opinions of academics and teachers on the skills demanded from pupils of different age and on verification of rate and conditions of specific skills acquisition with respect to theage of pupils. The results will be published in renowned journals and monographs.

Vědní obory

  • Kategorie VaV

    ZV - Základní výzkum

  • CEP - hlavní obor

    AM - Pedagogika a školství

  • CEP - vedlejší obor

  • CEP - další vedlejší obor

  • OECD FORD - odpovídající obory <br>(dle <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">převodníku</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Hodnocení dokončeného projektu

  • Hodnocení poskytovatelem

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Zhodnocení výsledků projektu

    Hlavním cíl projektu (navrhnout strukturovaný a provázaný systém dovedností žáků, které mají být získány v zeměpise, přírodopise a chemii v základním vzdělávání) byl dosažen. Výsledky, které se týkaly všech zkoumaných školních předmětů, byly rovnoměrně ?

Termíny řešení

  • Zahájení řešení

    1. 1. 2010

  • Ukončení řešení

    31. 12. 2013

  • Poslední stav řešení

    U - Ukončený projekt

  • Poslední uvolnění podpory

    12. 6. 2013

Dodání dat do CEP

  • Důvěrnost údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Systémové označení dodávky dat

    CEP14-GA0-GA-U/01:1

  • Datum dodání záznamu

    1. 7. 2014

Finance

  • Celkové uznané náklady

    4 327 tis. Kč

  • Výše podpory ze státního rozpočtu

    4 327 tis. Kč

  • Ostatní veřejné zdroje financování

    0 tis. Kč

  • Neveřejné tuz. a zahr. zdroje finan.

    0 tis. Kč