All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personal and Professional Needs of Trainee Teachers

Public support

  • Provider

    Ministry of Education, Youth and Sports

  • Programme

  • Call for proposals

    FP6-2006-Mobility-4

  • Main participants

    Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích / Pedagogická fakulta

  • Contest type

    RP - Co-financing of EC programme

  • Contract ID

    MSMT-xxxx/2014

Alternative language

  • Project name in Czech

    Osobnostní a profesionální potřeby začínajících učitelů

  • Annotation in Czech

    Nejen zájem o studium na pedagogických fakultách, ale i motivace začínajících učitelů setrvat ve školství v České republice (ČR) i na Slovenku v současnosti výrazně klesá. Jestliže očekáváme kvalitu vzdělávání od preprimárního k terciárnímu vzdělávání, resp. kvalitní přípravu budoucích odborníků v jednotlivých odvětvích trhu, je nevyhnutelná podpora, resp. zájem o osobní, profesionální potřeby a očekávání začínajících učitelů. Po ukončení studia učitelů neexistuje žádná zpětná vazba o pracovním zařazeníabsolventů, o úrovni jejich připravenosti do praxe, o práci s obtížnými situacemi v práci jako i problematika uvádějících učitelů. Z tohoto hlediska se projekt zabývá potřebami, očekáváními a růstem v oblasti osobnostních a profesionálních způsobilostízačínajících učitelů preprimárního až terciárního vzdělávání. Projekt koncipuje otázky odborné a osobnostní přípravy na učitelské povolání, problémových oblastí v učitelské praxi začínajících učitelů, otázku uvádějícího učitele v ČR a na Slovensku, jakoi struktury činitelů profesionálního a osobnostního růstu začínajících učitelů. Projekt se zaměřuje na monitorování a skríning osobnostních a profesionálních potřeb, očekávání začínajících učitelů na všech stupních vzdělávání, resp. od preprimárního k terciárnímu vzdělávání v ČR a na Slovensku. Jednotlivé parciální cíle vymezujeme: - Analýza odborné a osobnostní přípravy na učitelské povolání - Mapování problémových oblastí v učitelské praxi začínajících učitelů - Vliv uvádějícího učitele - Skríning činitelů profesionálního a osobnostního růstu začínajících učitelů - Sestavení rámcové struktury determinantů profesionálního a osobnostního růstu začínajících učitelů - Vytvoření nástrojů na formování profesionálního a osobnostního růstu budoucího i začínajícího učitele

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • CEP classification - main branch

    AM - Pedagogy and education

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Project results evaluation

    This project is being realized in the framework of the MOBILITY Activity that aims primarily on establishing and strenghtening ties with foreign research institutions. The control of particular outputs is not implemented by the evalution committee, but the correctness of allocated finances and the adequacy of their use are checked.

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2014

  • Realization period - end

    Dec 31, 2015

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

    Mar 24, 2015

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP16-MSM-7A-U/02:1

  • Data delivery date

    Oct 12, 2017

Finance

  • Total approved costs

    94 thou. CZK

  • Public financial support

    94 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK