All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Rozšíření centra VaV se zaměřením na vývoj automobilových dílů založených na nové technologii

Public support

  • Provider

    Ministry of Industry and Trade

  • Programme

  • Call for proposals

  • Main participants

    Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o.

  • Contest type

    PR - Business support

  • Contract ID

    4.2 PT03/263

Alternative language

  • Project name in Czech

    Rozšíření centra VaV se zaměřením na vývoj automobilových dílů založených na nové technologii

  • Annotation in Czech

    Společnost Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) s.r.o. je součástí nadnárodního koncernu Magna International Inc., který je v současné době třetím největším dodavatelem automobilového průmyslu na světě. Společnost je aktivní v oblasti vlastního vývoje,následné výroby, kompletace a finálního prodeje. V současné době patří naše společnost mezi největší producenty technicky náročných dílů z plastů pro exteriérové díly, jako jsou nárazníkové moduly, a interiérové díly, např. přístrojové desky, výplně dveří a další prvky pro domácí i zahraniční automobilky, mezi které patří např. Škoda Auto, TPCA v Kolíně, Audi, Suzuki, PSA a VW. Na území ČR má divize Magna Exteriors & Interiors (Bohemia) závody v Liberci, Libáni a Nymburku a další v Maďarsku a Rusku. Rozhodnutím centrály koncernu Magna Inc. v kanadském Torontu bylo po převzetí podniku rozhodnuto o zachování a rozšíření vývojových aktivit. V rámci podniku Magna Bohemia bylo založeno centrum kompetence pro vývoj uhlíkových kompozitních profilů. Na základěprovedené analýzy inovačního potenciálu společnosti je klíčovým záměrem společnosti i nadále podporovat vývojové aktivity v perspektivních oblastech vývoje nových komponent automobilů založených na nových progresivních technologiích. Z hlediska místa realizace projektu je Liberec vhodná lokalita především díky vazbě na Technickou univerzitu v Liberci, její zapojení do výzkumných aktivit a zajištění partnerství při řešení projektu spoluprací s dalšími partnery v regionu. Hlavním cílem projektu je rozšíření a centralizace aktivit VaV. V současné době jsou uvedené aktivity nesystémově rozděleny mezi jednotlivé závody, které jsou nuceny poskytovat výrobní kapacitu pro vývoj. V mnoha případech tato kapacita pro řádný vývoj zcela nevyhovuje, jak z technického, tak i z kapacitního hlediska. Dalšími důsledky jsou omezené výrobní kapacity a prodlužování lhůt pro realizaci výzkumných úkolů.

Scientific branches

  • R&D category

    IF - RDI infrastructure

  • CEP classification - main branch

    JO - Land transport systems and equipment

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    20104 - Transport engineering

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2012

  • Realization period - end

    Mar 31, 2015

  • Project status

    B - Running multi-year project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Data delivery code

    CEP14-MPO-EA-R/12:1

  • Data delivery date

    May 6, 2016

Finance

  • Total approved costs

    167,552 thou. CZK

  • Public financial support

    67,020 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    100,532 thou. CZK