R&D Centrum VALEO
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
Valeo Autoklimatizace k.s.
Contest type
PR - Business support
Contract ID
4.2 PT03/436
Alternative language
Project name in Czech
R&D Centrum VALEO
Annotation in Czech
Cílem předkládaného projektu je rozšíření R&D Centra společnosti VALEO AUTOKLIMATIZACE k.s., která sídlí v Rakovníku. V této výzkumné a inovační kapacitě bude realizován kontinuální vývoj high-tech produktů VALEO, zejména systémů, modulů a komponentů proautomobilový průmysl. Konkrétně půjde o vývoj v oblasti topicích a klimatizačních jednotek, ovládacích panelů do automobilů atp. Dnes je součástí rakovnického závodu technické a vývojové R&D Centrum umístěné v Praze Holešovicích. To má v současné době více než 60 zaměstnanců. V prostorách R&D se nachází špičková oddělení konstrukce pro klimatizační jednotky i pro ovládací panely, oddělení numerických výpočtů, prototypová dílna, laboratoř včetně optických měření, zařízení pro testování životnosti a dalších validačních kritérií pro vývojové i sériové produkty. Realizace předkládaného projektu zajistí významné kapacitní rozšíření tohoto vývojového centra a jeho přesun mimo Prahu. Výsledkem bude zásadní posílení vývojové kapacity VALEO AUTOKLIMATIZACE k.s. a zároveň významné rozšíření špičkových VaV aktivit VALEO realizovaných na území ČR. To je mimo jiné důkazem silné pozice VALEO AUTOKLIMATIZACE k.s. v rámci globálního koncernu VALEO. VALEO AUTOKLIMATIZACE k.s. je součástí nadnárodního koncernu VALEO,který se zaměřuje na vývoj, design, výrobu a prodej systémů, modulů a komponentů pro automobilový průmysl. V ČR do skupiny VALEO dále patří VALEO Žebrák a VALEO Humpolec. V celosvětovém měřítku se VALEO řadí mezi 10 největších dodavatelů v automobilovémprůmyslu. VALEO reprezentuje na všech světových kontinentech 120 výrobních základen a 61 vývojových středisek ve 27 zemích světa. Celkem zaměstnává 52 200 zaměstnanců. Uvedené základny poskytují zcela unikátní know-how, které bude prostřednictvím realizace předkládaného projektu částečně přesunuto do ČR.
Scientific branches
R&D category
IF - RDI infrastructure
CEP classification - main branch
JO - Land transport systems and equipment
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
20104 - Transport engineering
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2013
Realization period - end
Apr 30, 2015
Project status
B - Running multi-year project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP14-MPO-EA-R/12:1
Data delivery date
May 6, 2016
Finance
Total approved costs
44,750 thou. CZK
Public financial support
17,900 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
26,850 thou. CZK