All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Rozšíření testovacího centra podvozkových komponent

Public support

  • Provider

    Ministry of Industry and Trade

  • Programme

  • Call for proposals

  • Main participants

    TRW - DAS a.s.

  • Contest type

    PR - Business support

  • Contract ID

    4.2 PT03/682

Alternative language

  • Project name in Czech

    Rozšíření testovacího centra podvozkových komponent

  • Annotation in Czech

    Současné vybavení zkušebny podvozkových komponent vývojového centra TSCD ve společnosti TRW-DAS a.s. odpovídá postupům používaných kolem cca roku 2000. V posledních letech dochází ze strany zákazníků k nasazení nových zkušebních postupů, které více odpovídají reálnému provozu vozidla, resp. jeho podvozku. Zvyšuje se dynamika strojů, zkušební postupy se skládají z mnoha odlišných cyklů, zvyšuje se rychlost střídání teplot, jsou simulovány jevy, které se dříve netestovaly. Tento trend zahájili prémioví výrobci automobilů jako BMW, Audi, Porsche, ale nyní je následují i výrobci hlavního segmentu jako Ford či Fiat. TRW v reakci na tento trend hodlá investovat do zkušebního vybavení pro testy opotřebení a environmentální testy. Nové stroje budou instaloványpostupně v letech 2013-2015. Jedná se mimo jiné o stroj na testy opotřebení podvozkových kloubů s teplotní simulací, test těsnosti kloubů s příslušenstvím, solnou komoru pro testování korozní odolnosti, stroje na funkční testování podvozkových kloubů atechnologii pro výrobu prototypů podvozkových kloubů.

Scientific branches

  • R&D category

    IF - RDI infrastructure

  • CEP classification - main branch

    JO - Land transport systems and equipment

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    20104 - Transport engineering

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Dec 1, 2011

  • Realization period - end

    May 31, 2015

  • Project status

    B - Running multi-year project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

  • Data delivery code

    CEP14-MPO-EA-R/12:1

  • Data delivery date

    May 6, 2016

Finance

  • Total approved costs

    20,300 thou. CZK

  • Public financial support

    6,090 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    14,210 thou. CZK