Podnikatelský inkubátor IT a služby
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
—
Contest type
PR - Business support
Contract ID
5.1 PP01/007
Alternative language
Project name in Czech
Podnikatelský inkubátor IT a služby
Annotation in Czech
Cílem projektu Podnikatelský inkubátor IT a služby je vytvoření komplexního podnikatelského inkubátoru nejen pro studenty VŠP, a.s., kteří se rozhodnou podnikat v oblasti IT technologií a služeb. Díky realizaci projektu bude vybudován podnikatelský inkubátor o kapacitě min. 10 začínajících podnikatelů, kteří zahájí podnikání v průběhu studia a budou využívat produktů a služeb podnikatelského inkubátoru. Dále bude podnikatelský inkubátor nabízet: Jednací místnost včetně audiovizuální techniky, Kongresovou místnost s variabilním uspořádáním a kompletní prezentační technikou, Pracoviště pro tisk propagačních materiálů v malých sériích, IT doménový server, Archiv pro archivaci dokumentů inkubovaných firem, Recepci a Kancelářská pracoviště pro realizaci kompletního poradenství pro inkubované firmy. Vzhledem ke skutečnosti, že inkubované firmy budou nejen z řad VŠ studentů a podnikatelsky budou zaměřeny na IT a služby lze předpokládat, že cca 70% těchto firem bude zaměřeno na oblast výzkumu, vývoje ICT technologií a aplikací, včetně zavádění nových vývojových přístupů a projektových metodik. Podnikatelský inkubátor IT a služby bude umístěn v zakoupené a rekonstruované budově, která se nachází na ul. Michálkovická 1859/226 a je vzdálena cca 500m od hlavní budovy Vysoké školy podnikání, a.s a cca 300m od kolejí. Jedná se o 3 podlažní budovu se sedlovou střechou s příjezdovou cestou a vlastním parkovištěm. Vzniklý Podnikatelský inkubátor bude mít 810,10 m2. Mezi uznatelné náklady projektu budou patřit: nákupnemovitosti, rekonstrukce nemovitosti, nákup vybavení inkubátoru, realizace poradenství v inkubátoru pro inkubované firmy.
Scientific branches
R&D category
IF - RDI infrastructure
CEP classification - main branch
AE - Management, administration and clerical work
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The project was finished according to the contract
Solution timeline
Realization period - beginning
Nov 25, 2008
Realization period - end
May 17, 2011
Project status
U - Finished project
Latest support payment
May 17, 2011
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP14-MPO-EB-U/10:1
Data delivery date
May 6, 2016
Finance
Total approved costs
14,053 thou. CZK
Public financial support
7,026 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
7,026 thou. CZK