Artificial intelligence for more efficient conversion of users to paying customers
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
Webnode CZ s.r.o.
Contest type
OP - EU Operational Programme
Contract ID
MPO 3282/17/61600/617
Alternative language
Project name in Czech
Umělá inteligence zefektivňující konverze uživatelů na platící zákazníky
Annotation in Czech
Cílem projektu je vytvoření nové technologie s obchodním označením AICON, která bude cílit do segmentu prodejců online služeb, u kterých existuje zpravidla delší doba konverze uživatele v platícího zákazníka. Systém bude pomocí metod umělé inteligence založených na hlubokých neuronových sítích a optimalizačních schopnostech genetických algoritmů predikovat obchodní hodnotu uživatelů přivedených z akvizičních kanálů, a to ve velmi krátkém čase po jejich příchodu do cílového systému. Rychlá predikce pravděpodobnosti konverze uživatele v zákazníka umožní pružně reagovat a ovlivňovat parametry reklamní kampaně (zejména akviziční cenu), která nové uživatele přináší, a přizpůsobovat tyto parametry tak, aby běžící kampaň přinášela s vyšší pravděpodobností obchodně cennější budoucí zákazníky. Analogicky také bude operativně snižovat cenu, která se platí za obchodně méně hodnotné uživatele. Systém tedy umožní zlepšovat efektivnost investic do akvizice nových zákazníků získávaných v online reklamních kampaních. Výstupem projektu bude výsledek typu "Software".
Scientific branches
R&D category
VV - Exeperimental development
CEP classification - main branch
IN - Informatics
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The project succeeded in creating a comprehensive software based on the developed classifier, which can deduce from the available data the probability that the user brought to the online system through Internet advertising will become a paying customer in the future, the system will be used as a service in business models with long conversion times. , where it is very beneficial to identify in advance the circle of users who are more likely to purchase paid services in the future.
Solution timeline
Realization period - beginning
Sep 30, 2015
Realization period - end
Apr 16, 2020
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Feb 21, 2017
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP21-MPO-EG-U/01:1
Data delivery date
Jun 9, 2021
Finance
Total approved costs
18,640 thou. CZK
Public financial support
4,434 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
9,788 thou. CZK