All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Esport Coach- Fantasy AI Solutions

Public support

  • Provider

    Ministry of Industry and Trade

  • Programme

  • Call for proposals

  • Main participants

    Fantasy AI Solutions, s.r.o.

  • Contest type

    OP - EU Operational Programme

  • Contract ID

    MPO 16464/22/61200/2060

Alternative language

  • Project name in Czech

    Trenér esport- Fantasy AI Solutions

  • Annotation in Czech

    Cílem projektu je zlepšení psychické a funkční připravenosti hráčů elektronického sportu na profesionální úroveň v EU a na celém světě. Na rozdíl od tradičního sportu, je elektronický sport bez kvalitního zázemí trenérů vůči počtu hráčů pozadu. Projekt shromáždí informace a navrhne systém pro trénování hráčů a monitorování jejich sportovní i psychické výkonnosti za využití pokročilé datové analýzy a konceptů strojového učení a umělé inteligence. Dynamika elektronického sportu je oproti klasickému sportu mnohem větší, hry se několikrát do roka mění, jednou za 2 roky i významně. V tradičním sportu jsou pravidla a strategie více méně přesně dané, v elektronickém sportu jde o adaptaci na dynamiku hry. Online her v katetegorii esportu jsou desítky. Hry se řadí do kategorií, které jsou typické prostředím hry, vizualizací postav. Záměrem je využít světově nejúspěšnější schéma her MOBA. Projektový záměr předpokládá vytvoření stínové kopie standardní strategické fantazy hry, která je dostupná pro všechny hráče v režimu zadarmo. Projekt klade důraz na praktický výstup. Výstupem je aplikace pro trenéry i samotné hráče, umožňující kontinuální relevantní zlepšování postavené na přímé evidenci nejlepších možných rozhodnutí, proto je analyzována střední část hry, která obvykle zahrnuje všechny dále se rozvíjející varianty soubojů. Vytvořením herního optima, jež je normotvorné, se stanoví standard. Program slouží k analýze nejlepšího možného rozhodnutí v problematických situacích, analýze reflexů a herního stylu a výpočtu maximálního potenciálu hráče. Součástí řešení je datová platforma pro ukládání profilů a relevantních herních dat uživatele. Zásadní je benchamarking s postupem hráče, ale také s nejlepším dosaženým výsledkem, který se stále aktualizuje po dohrání hodnocené hry na základě herních dat. Tato aplikace tak prodlouží kariérní život hráčů a vytváří prostředí pro rozvoj elektronického sportu v profesionalizované podobě.

Scientific branches

  • R&D category

    VV - Exeperimental development

  • OECD FORD - main branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

  • OECD FORD - secondary branch

  • OECD FORD - another secondary branch

  • CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    AF - Documentation, librarianship, work with information<br>BC - Theory and management systems<br>BD - Information theory<br>IN - Informatics

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2021

  • Realization period - end

    Dec 31, 2024

  • Project status

    K - Ending multi-year project

  • Latest support payment

    Mar 7, 2022

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP24-MPO-EG-R

  • Data delivery date

    Jun 3, 2024

Finance

  • Total approved costs

    4,992 thou. CZK

  • Public financial support

    0 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    2,627 thou. CZK