Esport Coach- Fantasy AI Solutions
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
Fantasy AI Solutions, s.r.o.
Contest type
OP - EU Operational Programme
Contract ID
MPO 16464/22/61200/2060
Alternative language
Project name in Czech
Trenér esport- Fantasy AI Solutions
Annotation in Czech
Cílem projektu je zlepšení psychické a funkční připravenosti hráčů elektronického sportu na profesionální úroveň v EU a na celém světě. Na rozdíl od tradičního sportu, je elektronický sport bez kvalitního zázemí trenérů vůči počtu hráčů pozadu. Projekt shromáždí informace a navrhne systém pro trénování hráčů a monitorování jejich sportovní i psychické výkonnosti za využití pokročilé datové analýzy a konceptů strojového učení a umělé inteligence. Dynamika elektronického sportu je oproti klasickému sportu mnohem větší, hry se několikrát do roka mění, jednou za 2 roky i významně. V tradičním sportu jsou pravidla a strategie více méně přesně dané, v elektronickém sportu jde o adaptaci na dynamiku hry. Online her v katetegorii esportu jsou desítky. Hry se řadí do kategorií, které jsou typické prostředím hry, vizualizací postav. Záměrem je využít světově nejúspěšnější schéma her MOBA. Projektový záměr předpokládá vytvoření stínové kopie standardní strategické fantazy hry, která je dostupná pro všechny hráče v režimu zadarmo. Projekt klade důraz na praktický výstup. Výstupem je aplikace pro trenéry i samotné hráče, umožňující kontinuální relevantní zlepšování postavené na přímé evidenci nejlepších možných rozhodnutí, proto je analyzována střední část hry, která obvykle zahrnuje všechny dále se rozvíjející varianty soubojů. Vytvořením herního optima, jež je normotvorné, se stanoví standard. Program slouží k analýze nejlepšího možného rozhodnutí v problematických situacích, analýze reflexů a herního stylu a výpočtu maximálního potenciálu hráče. Součástí řešení je datová platforma pro ukládání profilů a relevantních herních dat uživatele. Zásadní je benchamarking s postupem hráče, ale také s nejlepším dosaženým výsledkem, který se stále aktualizuje po dohrání hodnocené hry na základě herních dat. Tato aplikace tak prodlouží kariérní život hráčů a vytváří prostředí pro rozvoj elektronického sportu v profesionalizované podobě.
Scientific branches
R&D category
VV - Exeperimental development
OECD FORD - main branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - secondary branch
—
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AF - Documentation, librarianship, work with information<br>BC - Theory and management systems<br>BD - Information theory<br>IN - Informatics
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2021
Realization period - end
Dec 31, 2024
Project status
K - Ending multi-year project
Latest support payment
Mar 7, 2022
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP24-MPO-EG-R
Data delivery date
Jun 3, 2024
Finance
Total approved costs
4,992 thou. CZK
Public financial support
0 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
2,627 thou. CZK