Digitalisation and automation of communication with the client (patient), state administration, external systems and external hardware devices
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
LAURYN s.r.o.
Contest type
OP - EU Operational Programme
Contract ID
MPO 49413/24/61400
Alternative language
Project name in Czech
Elektronizace a automatizace komunikace s klientem (pacientem), státní správou, externími systémy a externími hardwarovými zařízeními
Annotation in Czech
Cílem projektu je vyvinout software, který zajistí automatizaci a digitalizaci komunikačních úkonů s klientem (pacientem) lázeňských a rehabilitačních zařízení, systémy státní správy, pojišťoven a dalších subjektů, a tím významně omezit časovou náročnost těchto úkolů. Výstupem projektu bude 5 x softwarový modul řešící nové funkcionality: 1. Pre check-in Řešeny budou tyto funkcionality: Ubytovací pre check-in, Medical pre check-in, Stravovací pre check-in. Možnost realizace on-line zadání osobních, zdravotních, dietetických a dalších informací o klientovi ještě před jeho nástupem k pobytu. 2. Elektronická zdravotní dokumentace Nové funkcionality: Kompletní vedení zdravotní dokumentace pacienta v elektronickém formátu dle platné legislativy. Elektronické podepisování dokumentace, časová razítka, zabezpečené úložiště a archiv). Možnost přístupu ke zdravotní dokumentaci přes internetový prohlížeč na mobilním zařízení (mobilní telefon, tablet), a to náhled dokumentace, docházka na procedury, náhled plánu procedur. 3. Komunikační centrum – klient Realizace Komunikace s klientem prostřednictvím e-mailu a SMS (směr ke klientovi i směr od klienta). 4. Komunikační centrum – státní správa Komunikace se státní správou. eNeschopenka (CZ/SK), Portály zdravotních pojišťoven (kdavky, fdavky, ověření pojištěnce, ověření smlouvy se ZP atd.), ePoukaz, systém datových schránek. 5. Komunikační centrum – externí systémy Řešena bude komunikace s externími hardwarovými systémy, jako jsou např. identifikační média pro klienty, turniketové a vjezdové systémy, infopanely pro klienty, stravovací systém. Dále bude řešena komunikace s informačními systémy třetích stran, jako např. externí ubytovací systémy, externí zdravotní systémy (NIS).
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
OECD FORD - main branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - secondary branch
—
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AF - Documentation, librarianship, work with information<br>BC - Theory and management systems<br>BD - Information theory<br>IN - Informatics
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 30, 2023
Realization period - end
Mar 31, 2025
Project status
K - Ending multi-year project
Latest support payment
May 29, 2024
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP25-MPO-EI-R
Data delivery date
Feb 19, 2025
Finance
Total approved costs
5,966 thou. CZK
Public financial support
0 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
3,281 thou. CZK