Development of New Solution of Axle Counter for Track Vehicles Detection up to 300 km/hod
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
IMPULSE
Call for proposals
IMPULS 5 (SMPO20082)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
FI-IM5/010
Alternative language
Project name in Czech
Vývoj nového řešení počítače náprav pro detekci kolejových vozidel pro rychlosti do 300 km/hod
Annotation in Czech
Počítač náprav je železniční zabezpečovací zařízení provádějící detekci kolejových vozidel a vyhodnocení volnosti či obsazení kolejových úseků. Zařízení bude určeno pro trati do 300 km/h. Koncepce počítače náprav bude modulární, počet snímacích bodů v kolejovém úseku ani počet kol. úseků nebude SW omezen. Úseky na sebe mohou libovolně vzájemně navazovat bez nutnosti HW zdvojování. Architektura systému bude 2 ze 2. Systém se bude skládat z externího zařízení (počítací bod) a interní vyhodnocovací jednotky. Počítací bod se bude obsahovat snímač průjezdu kola, upevňovací soupravu a převodník. Počítací bod je připojen k vyh. jednotce 4-vodičovým vedením, které slouží k napájení i k přenosu dat. SW zařízení umožní konfiguraci zařízení v servisním módu dle požadavku zákazníka. S nadřazeným zabezpečovacím zařízením počítač náprav bude komunikovat volitelně bezpečnými stavovými výstupy nebo zabezpečeným datovým protokolem.
Scientific branches
R&D category
VV - Exeperimental development
CEP classification - main branch
JB - Sensors, detecting elements, measurement and regulation
CEP - secondary branch
JO - Land transport systems and equipment
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
20104 - Transport engineering<br>20201 - Electrical and electronic engineering
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The project was realization of the functional sample of axle counter for detection of rail vehicles up to the speed 300 Km/h with fully digital rail wheel sensor. This objective was executed and designed equipment was verified in real traffic.
Solution timeline
Realization period - beginning
Apr 1, 2008
Realization period - end
Dec 31, 2010
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Jun 11, 2010
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP11-MPO-FI-U/01:1
Data delivery date
Jun 22, 2011
Finance
Total approved costs
6,706 thou. CZK
Public financial support
2,900 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
3,806 thou. CZK