Innovation of the marketing research process thanks to advanced automation and development of innovative products by Behavio Labs s.r.o.
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
SMPO202300001
Main participants
Behavio Labs s.r.o.
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
FX05030067_7841
Alternative language
Project name in Czech
Inovace postupu marketingových výzkumů trhu díky pokročilé automatizaci a vývoj inovativních produktů společnosti Behavio Labs s.r.o.
Annotation in Czech
Cílem projektu je inovace stávajícího Produktu na testování reklam (Ad testing) a měření značek (Brand tracking) a inovace postupů testování obecně. Lze oprávněně očekávat využití těchto inovací v praxi bezprostředně po ukončení realizace projektu. Cíl projektu tak naplňuje cíl Programu, protože zamýšlené inovace naplňují svým charakterem využití digitalizace a jejich následné využívání jednoznačně zvýší mezinárodní konkurenceschopnost společnosti v souladu s podnikovou strategií.
Scientific branches
R&D category
IN - Innovation
OECD FORD - main branch
50402 - Demography
OECD FORD - secondary branch
50401 - Sociology
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AO - Sociology, demography
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The project achieved its objective. The output of the project has the potential of economic benefit for the project promoter. In line with The Country for the Future programme, an innovative service and an innovative process have been successfully implemented.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2024
Realization period - end
Dec 31, 2024
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Feb 16, 2024
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP25-MPO-FX-U
Data delivery date
Jul 3, 2025
Finance
Total approved costs
17,900 thou. CZK
Public financial support
8,896 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
9,004 thou. CZK