Levebee Word Problems Tutor
Public support
Provider
Ministry of Industry and Trade
Programme
—
Call for proposals
SMPO202500001
Main participants
Levebee s.r.o.
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
FY01010114
Alternative language
Project name in Czech
Levebee Word Problems Tutor
Annotation in Czech
Cílem projektu je vyvinout nový softwarový produkt pod názvem “Levebee Word Problems Tutor”, který bude sloužit pro výuku matematických slovních úloh na prvním stupni ZŠ. Produkt je zcela založen na výzkumu a implementaci AI do procesu pedagogické analýzy a výuky dílčích dovedností potřebných pro řešení slovních úloh. Tento produkt zčtyřnásobí tržby společnosti a umožní vstup firmy Levebee na silný americký trh, čímž ekonomicky stabilizuje a bude rozvíjet společnost z dlouhodobého hlediska. Dílčími cíli řešení je provést: Pedagogický výzkum založený na analýze videonahrávek živých učitelů a žáků za účelem zmapování potřebných interakcí AI tutora s žákem. Aplikovaný výzkum AI generátoru slovních úloh na míru, jehož výstupy jsou přizpůsobeny pedagogickým parametrům, jako je jazyková obtížnost, míra nadbytečných informací či typ použité matematické operace. Human-Computer Interaction výzkum interaktivních cvičení, jehož cílem je najít vhodnou uživatelskou formu cvičení srozumitelnou pro děti při současném splnění základních psychometrických parametrů daných úkolů. Aplikovaný výzkum AI evaluátora pro generování zpětné vazby, který na základě dat o interakcích žáka se cvičeními včetně snímků obrazovky vygeneruje pedagogicky efektivní textovou zpětnou vazbu. Aplikovaný výzkum AI generátoru textových a grafických pedagogických posudků, které učitelům poslouží pro vyhodnocení, v jakých dílčích dovednostech má žák skryté mezery a jak potřebuje podpořit. Pilotní výzkum v reálném školním prostředí, který bude probíhat iterativně s cílem odhalit a následně opravit nedostatky v předchozích výzkumech. Vývoj finálního softwarového produktu na základě kombinace poznatků z jednotlivých výzkumů. Nový produkt Levebee Word Problems Tutor bude již plně připraven pro prodej v ČR a USA. Evaluativní výzkum finálního produktu prostřednictvím vědecké studie vzdělávacích dopadů, která je nutným předpokladem pro prodej v USA.
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
OECD FORD - main branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - secondary branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AF - Documentation, librarianship, work with information<br>AM - Pedagogy and education<br>BC - Theory and management systems<br>BD - Information theory<br>IN - Informatics
Solution timeline
Realization period - beginning
Sep 1, 2025
Realization period - end
Aug 31, 2027
Project status
Z - Beginning multi-year project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP25-MPO-FY-R
Data delivery date
Sep 30, 2025
Finance
Total approved costs
10,496 thou. CZK
Public financial support
6,705 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
3,791 thou. CZK