All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research and education centre in adaptive systems - A pilot project

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

  • Main participants

    Ústav teorie informace a automatizace AV ČR, v. v. i.

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

Alternative language

  • Project name in Czech

    Centrum výzkumu a výuky adaptivních systémů: pilotní projekt

  • Annotation in Czech

    Rozhodování za neurčitosti je teoreticky i aplikačně mnohaoborové. Adaptivní systémy je možno chápat jako jeho inženýrskou variantu kladoucí důraz na sekvenční rozhodování. Odpovídající efektivní výuka musí překračovat hranice mezi výzkumnými a vzdělávacími institucemi. Projekt rozšíří a systematizuje stávající činnosti řešitelů a jejich partnerů tak, aby Centrum sloužilo pro (především postgraduální) výchovu špičkových teoretiků i praktiků. Tento obecný cíl naplní: - doplnění existujícího výukového materiálu o učební text sjednocující příslušnou teorii, o experimentální laboratoř, o demonstrační příklady a vzorová reálná data; zapojení studentů do běžících i nových výzkumných a aplikačních projektů s tím, že výstupem budou rešeršní, výzkumné, diplomové a doktorandské práce (detekce chyb, systém rozhodování pro případ jaderných havárií, biofyzikální modelování pro medicínské využití, odhadování směrových vztahů v dopravě, podpora dispečerského řízení atd.); - zapojení studentů do apl

Scientific branches

  • R&D category

  • CEP classification - main branch

    BB - Applied statistics, operational research

  • CEP - secondary branch

    BC - Theory and management systems

  • CEP - another secondary branch

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    10103 - Statistics and probability<br>10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)<br>50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Project results evaluation

    Konečným cílem projektu byla podpora výuky expertů pomocí jejich aktivní účasti na výzkumné činnosti ustavením Centra výzkumu a výuky adaptivních systémů (RECiAS). Řešitelé si vytkli za úkol vytvořit možný model organizace výchovy studentů prostřednictví

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 1999

  • Realization period - end

    Jan 1, 2001

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP/2002/GA0/GA02GA/U/N/7:3

  • Data delivery date

    Apr 1, 2003

Finance

  • Total approved costs

    4,369 thou. CZK

  • Public financial support

    2,154 thou. CZK

  • Other public sources

    5,608 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK