Railway track with solid track bed
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
—
Main participants
ÚVAR Brno a.s. - v likvidaci
Contest type
—
Contract ID
—
Alternative language
Project name in Czech
Železniční kolej s pevnou jízdní dráhou
Annotation in Czech
Podstatou návrhu je vytvoření nástroje, který umožní matematickým modelováním jízdy vozidel, odezvy kolejové jízdní dráhy a reakce podloží včetně staveb železničního spodku, testovat konstrukce pevné jízdní dráhy.
Scientific branches
R&D category
—
CEP classification - main branch
JO - Land transport systems and equipment
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
20104 - Transport engineering
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
Projekt optimalizuje konstrukcí jízdní dráhy a vytváří komplexní model pro odezvu úseku koleje na průjezd vozidla. Model byl vytvářen na základě výsledků pevnostní a tuhostní analýzy jednotlivých funkčních částí vybraných variant pevné jízdní dráhy. Mode
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 1996
Realization period - end
Jan 1, 1998
Project status
U - Finished project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP/1999/GA0/GA09GA/V/6:6
Data delivery date
—
Finance
Total approved costs
2,740 thou. CZK
Public financial support
2,677 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK