All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Factors influencing the ICT skill self-assessments of upper-secondary school students

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

    Standardní projekty 21 (SGA0201700001)

  • Main participants

    Univerzita Karlova / Pedagogická fakulta

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    17-02993S

Alternative language

  • Project name in Czech

    Faktory ovlivňující sebehodnocení ICT dovedností studentů středních škol

  • Annotation in Czech

    Sebehodnocení ICT (information and communication technology) kompetencí je často využíváno v pedagogickém výzkumu a běžných životních situacích. Sebehodnocení může nicméně záviset nejen na objektivní situaci ale také na stylu odpovídání – dva studenti se stejnými ICT kompetencemi hodnotí své dovednosti odlišně – jeden jako vynikající a druhý jen jako dobré. Porovnání jejich sebehodnocení by nás tak přivedlo k zavádějícímu závěru o jejich ICT kompetencích. V našem projektu se zaměřujeme na identifikaci heterogenity v posuzování ICT kompetencí u různých skupin studentů středních škol, korekci hodnocení jejich ICT kompetencí o tuto identifikovanou heterogenitu a analýzu vlivu jejich různých charakteristik na toto (korigované) sebehodnocení. Náš výzkum přispěje k vysvětlení paradoxního negativního vztahu mezi sebehodnocením ICT kompetencí a výsledku v ICT testech, jež je diskutován v současném výzkumu v této oblasti.

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • CEP classification - main branch

    AM - Pedagogy and education

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2017

  • Realization period - end

    Dec 31, 2021

  • Project status

  • Latest support payment

    Apr 10, 2019

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP21-GA0-GA-R/13:1

  • Data delivery date

    Feb 22, 2021

Finance

  • Total approved costs

    2,544 thou. CZK

  • Public financial support

    2,544 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK