Comunication Strategy of the Organization in National and International Context
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
Standardní projekty 1 (SGA02002GA-ST)
Main participants
Vysoká škola ekonomická v Praze / Fakulta podnikohospodářská
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
—
Alternative language
Project name in Czech
Komunikační strategie organizace v národním a mezinárodním prostředí
Annotation in Czech
Záměrem je zmapovat a prostudovat systém vnitřní a vnější komunikace organizace a nalézt souvislosti a vazby na další fenomény: podnikovou kulturu, identitu, image, public relations, personální řízení, marketing. Cílem je také poznat slabiny v komunikační kompetenci českých manažerů a pracovníků. Konečným cílem projektu je vypracovat model komunikace v relativně komunikačně otevřenéorganizaci. Model by měl respektovat nejrůznější možné.vlivy a měl by směřovat k efektivně fungující organizaci. Významný je širší kontext komunikačního procesu, tj. kontext, který vytvářejí moderní komunikační technologie především internet a intranet, proces globalizace, ekonomické integrační procesy a rozvoj vědy. Pro dosažení uvedených cílů bude proveden empirický výzkum. Objektem empirického zkoumání budou hospodářské a správní organizace a jejich pracovníci. Využito bude technik: studium dokumentů informačního systému podniků, hloubkové rozhovory a dotazníku.
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AE - Management, administration and clerical work
CEP - secondary branch
AH - Economics
CEP - another secondary branch
AO - Sociology, demography
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance<br>50401 - Sociology<br>50402 - Demography<br>50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)<br>50602 - Public administration<br>50603 - Organisation theory<br>50704 - Environmental sciences (social aspects)
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The goal of this project was to generate a company communications model in accordance with consequently elaborated communication model with balanced structure among the specifc communications areas in organization. The communication in organization is ve
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2002
Realization period - end
Jan 1, 2004
Project status
U - Finished project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP/2005/GA0/GA05GA/U/N/B:7
Data delivery date
Jun 2, 2008
Finance
Total approved costs
1,030 thou. CZK
Public financial support
936 thou. CZK
Other public sources
94 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK