Marketing importance of body image
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
Standardní projekty 12 (SGA02009GA-ST)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
402/09/0311
Alternative language
Project name in Czech
Marketingový význam body image
Annotation in Czech
a) analyzovat spotřební klíma v ČR ve vztahu ke kulturním rozměrům BI, b) postihnout vlivy podmiňující vnímání BI, c) prověřit zjišťování vstupních dat BMI, d) navrhnout postup odkrývání tržních segmentů podle BI, e) zmapovat zobrazovaní BI v reklamě a zhodnotit jeho dopady na spotřebitele
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AH - Economics
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50201 - Economic Theory<br>50202 - Applied Economics, Econometrics<br>50203 - Industrial relations<br>50204 - Business and management<br>50205 - Accounting<br>50206 - Finance
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The project gone according to plan both in terms of expertise and in terms of disbursement of funds.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2009
Realization period - end
Dec 31, 2011
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Apr 16, 2011
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP12-GA0-GA-U/02:2
Data delivery date
May 2, 2016
Finance
Total approved costs
753 thou. CZK
Public financial support
753 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK