All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Personality of PC Games Player in Adolescence

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Standard projects

  • Call for proposals

  • Main participants

    Psychologický ústav AV ČR, v. v. i.

  • Contest type

  • Contract ID

Alternative language

  • Project name in Czech

    Osobnost hráče počítačových her v adolescenci

  • Annotation in Czech

    Předložený projekt je pokusem o zmapování osobnosti hráče počítačových her v adolescenci. Naším základním úkolem bude postižení vztahu mezi hraním počítačových her a určitými osobnostmi charakteristikami. Předpokládáme, že určité osobnostní rysy budou typické pro člověka zabývajícího se počítačovými hrami. Ke sledovaných charakteristikám patří: 1. charakteristiky osobnosti: zejména úzkost, depresivita, impulzivita, empatie, agresivita, 2. vztah k sobě: sebehodnocení, vlastní účinnost (self-efficacy),3.motivace: výkonová motivace a motivace ke hraní počítačových her, 4. sociální charakteristiky a vztahy k okolí, 5. strategie vyrovnání se s náročnými životními situacemi, 6. kogitivní charakteristiky, 7. školní výkon a důležitost, kterou rodiče i žácipřipisují školnímu výkonu, 8. zdravotní problémy. Motivace hraní nemusí být u všech hráčů stejná. Pokusíme se proto zjistit, zda lze identifikovat různé typy hráčů jak z hlediska motivace, tak z hlediska jejich osobnostních charakteristik. Podle našich p

Scientific branches

  • R&D category

  • CEP classification - main branch

    AN - Psychology

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    50101 - Psychology (including human - machine relations)<br>50102 - Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities);<br>50103 - Cognitive sciences

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    V - Vynikající výsledky projektu (s mezinárodním významem atd.)

  • Project results evaluation

    Výsledky výzkumu dokončeného projektu význačně přispívají k rozvoji poznatků o vývojovém období adolescence, přinášejí prohloubenější studii specifického fenoménu současné doby (hráči počítačových her) a objasňují jej v kontextu rozvoje osobnosti dospíva

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 1998

  • Realization period - end

    Jan 1, 2000

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP/2001/GA0/GA01GA/U/N/9:4

  • Data delivery date

Finance

  • Total approved costs

    1,051 thou. CZK

  • Public financial support

    888 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK