A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Standard projects
Call for proposals
Standardní projekty 13 (SGA02010GA-ST)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
P407-10-0632
Alternative language
Project name in Czech
Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení
Annotation in Czech
Předkládaný projekt je příspěvkem k rozpracování teorie vysokoškolské pedagogiky v oblasti aplikace elektronického vzdělávání (e-learningu) s akceptováním individuálních stylů učení.Projekt je rozvržen do tří let. V jeho rámci proběhne rešeršně-koncepčnípříprava, jejíž výsledky budou prezentovány v souborné publikaci, a následně diagnostikování stylů učení prostřednictvím adaptovaného nástroje a pedagogický experiment. Na základě zjištěných výsledků bude navržen flexibilní model vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení. Závěrečné výsledky budou shrnuty v monografické publikaci.Individualizace studia prostřednictvím výuky s podporou ICT, která poskytuje nejen možnost volby času a místa ke studiu, ale i studijního tempa a postupu studenta na základě preferovaného stylu učení, se stává klíčovou charakteristikou, protože nutnost vzdělávání roste, a bude růst i v budoucnu. Přispět do této oblasti je i cílem předkládaného projektu.
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AM - Pedagogy and education
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
A valuable research project; the results can be used in psychology of learning, in educational sciences and educ designing in tertiary education. Outcomes in accordance with the rersearch plan. The only doubt consists inthe fact the 2 monographs published in a regional small inpact publishing house and 3 articles (Jrec) in a Journal where the solver has been (was?) member of editorial board.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2010
Realization period - end
Dec 31, 2012
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Apr 1, 2012
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP13-GA0-GA-U/02:3
Data delivery date
May 17, 2016
Finance
Total approved costs
1,694 thou. CZK
Public financial support
1,694 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK