The lay state of stress inside loose matter and representation traffic quantity belt conveyor with strip powered
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Post-graduate (doctorate) grants
Call for proposals
Postdoktorandské granty 2 (SGA02002GA-PD)
Main participants
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava / Fakulta strojní
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
—
Alternative language
Project name in Czech
Rozložení napjatosti uvnitř sypké hmoty a vyjádření dopravního množství pásového dopravníku s pásem
Annotation in Czech
Pásovými dopravníky s běžným hladkým pryžovým dopravním pásem není možno realizovat dovrchní dopravu pod úhly vyššími než 18 až 20° a úpadní dopravu pod úhly převyšujícími 15° z důvodu tření materiálu o povrch dopravního pásu. Pro zvýšení úhlu sklonupásového dopravníku na 60 - 70° se využívají dopravní pásy s přepážkami (vysokými příčnými výstupky) různých konstrukcí.Pro přesné vyjádření dopravního výkonu pásového dopravníku s přepážkami je nezbytné znát objem dopravované sypké hmoty mezijednotlivými přepážkami. V současné době se počítá dle ČSN ISO 5048 snížením dopravního průřezu při plnění dopravníku na skloněné části, viz rovnice 16, výše uvedené normy.Pro značně nakloněné dopravníky jakým dopravník z přepážkami bezesporu je, nenímožno tuto rovnicivyužít a je nutno vyjádřit dopravní průřez jako funkci úhlu sklonu dopravníku, dynamického sypného úhlu, výšky přepážky, charakteristických vlastností materiálu a vlastností dopravního pásu.Vytvořením modelu strmého dopravníku s pásem
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
JO - Land transport systems and equipment
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
20104 - Transport engineering
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The results solution grant to name "Incident state of stress inside loose masses and formulation traffic quantity of belt conveyor with belt powered projection" is rise two publications and roughly 50 articles on revolting conference. At process solving
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2001
Realization period - end
Jan 1, 2004
Project status
U - Finished project
Latest support payment
—
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP/2005/GA0/GA05GP/U/N/A:8
Data delivery date
Jul 23, 2008
Finance
Total approved costs
934 thou. CZK
Public financial support
710 thou. CZK
Other public sources
239 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK