New and old media in everyday life: media audiences at the time of transforming media uses
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Post-graduate (doctorate) grants
Call for proposals
Postdoktorandské granty 14 (SGA0201300006)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
13-15684P
Alternative language
Project name in Czech
Nová a stará média v každodenním životě: mediální publika v čase proměny mediálních praxí
Annotation in Czech
Výzkumný projekt se zabývá aktuální proměnou užívání médií v každodennosti. Cílem projektu je porozumět tomu, jakými způsoby se s užitím nových médií v domácím kontextu proměnily každodenní praxe mediálních publik a jak byly v této souvislosti ovlivněnyčasové, prostorové a vztahové struktury každodenního života respondentů. Výzkum v tomto ohledu navazuje na výzkumy televizní domácnosti a na předchozí výzkumy domestikace nových médií a směřuje k vykreslení komplexnějšího obrazu probíhající proměny mediálních praxí. Výzkum bude postaven na využití induktivně-deduktivního dvoustupňového metodologického designu a bude tak sestávat z kvalitativní a kvantitativní fáze. Úvodní kvalitativní fáze bude vycházet z postupů etnografie publik, následná kvantitativní fáze pak bude mít podobu reprezentativního šetření. Výstupem z výzkumu bude publikování výsledků v recenzovaných časopisech a v odborné monografii.
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AJ - Literature, mass media, audio-visual activities
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50801 - Journalism<br>50802 - Media and socio-cultural communication<br>60204 - General literature studies<br>60205 - Literary theory<br>60206 - Specific literatures
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The project investigator managed to successfully accomplish his main research aims. The project made a relevant contribution to the field of new media and audience studies in the Czech Republic. The envisaged number of publications has been met and evenslightly exceeded.
Solution timeline
Realization period - beginning
Feb 1, 2013
Realization period - end
Dec 31, 2015
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Apr 10, 2015
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP16-GA0-GP-U/01:1
Data delivery date
May 6, 2016
Finance
Total approved costs
1,804 thou. CZK
Public financial support
1,804 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK