All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Options To Use Self-evaluation and Benchmarking in School

Public support

  • Provider

    Czech Science Foundation

  • Programme

    Post-graduate (doctorate) grants

  • Call for proposals

    Postdoktorandské granty 7 (SGA02007GA1PD)

  • Main participants

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    406/07/P019

Alternative language

  • Project name in Czech

    Možnosti využití autoevaluace a benchmarkingu ve škole

  • Annotation in Czech

    Autoevaluační procesy představují způsob vnitřního řízení kvality školy a stávají se novou, povinnou součástí reality českých škol. Jiná možnost rozvoje kvality práce organizace žádoucím směrem spočívá v benchmarkingu, který může v současné době být považován za neobvyklý a i inovativní prvek práce českých škol. Podstata projektu spočívá v komparativně-analytickém zkoumání skutečného významu autoevaluace a benchmarkingu pro školy v České republice a v zahraničí, s cílem holistického zkoumání těchto procesů a jejich výsledků. Ve své první fázi se bude projekt zabývat autoevaluací ve vybraných zemích, a to z různých hledisek. Zjištěné přístupy budou vzájemně komparovány a pozornost bude věnována různým dimenzím těchto procesů. Bude pilotován dotazník, který bude následně využit ve druhé fázi projektu pro kvantitativní šetření mapující využívání autoevaluace v českých školách. Záměrem druhé fáze bude též přiblížení zahraničních zkušeností s benchmarkingem, včetně demonstrace jeho principů na

Scientific branches

  • R&D category

    ZV - Basic research

  • CEP classification - main branch

    AM - Pedagogy and education

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Project results evaluation

    .

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Jan 1, 2007

  • Realization period - end

    Dec 31, 2009

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

    Apr 22, 2009

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP10-GA0-GP-U/03:3

  • Data delivery date

    Mar 1, 2016

Finance

  • Total approved costs

    613 thou. CZK

  • Public financial support

    613 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    0 thou. CZK