Development Determinants of Multicultural Competence in Students of Helping Professions
Public support
Provider
Czech Science Foundation
Programme
Post-graduate (doctorate) grants
Call for proposals
Postdoktorandské granty 12 (SGA02012GA1PD)
Main participants
—
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
P407-12-P196
Alternative language
Project name in Czech
Determinanty rozvoje multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí
Annotation in Czech
Projekt je zaměřen na problematiku multikulturní kompetence. Toto téma není dosud v české pedagogice systematicky empiricky rozpracováno. Multikulturní kompetence přitom představují významnou část teorie multikulturní edukace. V českém prostředí postrádáme empirická data a závěry, které v zahraničí tvoří vědeckou platformu pro rozvoj multikulturní edukace jako pedagogické disciplíny či jako studijního předmětu. Naší snahou je explicitně definovat multikulturní kompetenci a její komponenty, vytvořit nástroj pro měření multikulturní kompetence, identifikovat determinanty multikulturní kompetence a na základě toho vytvořit validizovaný model multikulturní kompetence. Budeme se také soustředit na odhalení vzájemných vazeb mezi složkami modelu, které chápeme jako determinanty rozvoje multikulturní kompetence. Vytvořený model multikulturní kompetence s ověřenými vazbami mezi jeho složkami bude sloužit pro zkvalitnění pregraduální přípravy studentů pomáhajících profesí (především pedagogické, sociální a zdravotní obory).
Scientific branches
R&D category
ZV - Basic research
CEP classification - main branch
AM - Pedagogy and education
CEP - secondary branch
—
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]<br>50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Completed project evaluation
Provider evaluation
O - Nesplněno zadání, smlouva však byla dodržena
Project results evaluation
The project has brought a new proved model of development of the multicultural competence of students of helping professions. The main output is a professional book, further one D category output, and the result type Jsc. The output objectives were not met and some pre- announced outputs have not been delivered, what should be justified.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2012
Realization period - end
Dec 31, 2014
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Mar 17, 2014
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP15-GA0-GP-U/02:2
Data delivery date
May 6, 2016
Finance
Total approved costs
388 thou. CZK
Public financial support
388 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK