Defining road and rail vehicles with a low environmental impact
Public support
Provider
Ministry of Education, Youth and Sports
Programme
EUREKA CZ
Call for proposals
EUREKA CZ 4 (SMSM2014LF4)
Main participants
SVÚM a.s.
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
MSMT-8842/2014-1
Alternative language
Project name in Czech
Definování silničních a železničních vozidel s nízkým vlivem na životní prostředí
Annotation in Czech
K celkovým cílům projektu z mezinárodního hlediska patří: - zpřesnění měřicích technik a vývoj metod pro stanovení bezpečnosti vozidel a pro rozhodnutí, zda vozidla nepřekračují stanovené limity, a následná instalace přesných měřicích systémů, - analytické metody vyhodnocování souborů dat pro identifikaci vozidel, silničních i železničních, které překračují stanovené limity, - metody informování operátorů v reálném čase o překračování stanovených limitů dopadu vozidel na prostředí, - vývoj indexu vlivů železničních a silničních vozidel na životní prostředí zahrnující hmotnost, zatížení nápravy, hluk, vibrace a emise, - identifikace nákladů spojených s vlivy na životní prostředí a vztažení těchto nákladů na uživatele vozidel, specifikace systému bonusů, resp. malusů pro využívání infrastruktur, - další rozšíření poznatků o negativních dopadech dopravy na prostředí a možnostech jejich snížení mezi jednotlivé účastníky dopravy – orgány regulační politiky, plánovače, operátory a výrobce vozidel.
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
CEP classification - main branch
JO - Land transport systems and equipment
CEP - secondary branch
JB - Sensors, detecting elements, measurement and regulation
CEP - another secondary branch
—
OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
20104 - Transport engineering<br>20201 - Electrical and electronic engineering
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
The main objective of the project was to obtain, on the basis of experimental programs, the necessary data, to analyze them and to develope conclusions for the preference of vehicles using chassis suspension components with a reduced level of impact on the dynamic load of infrastructure and the environment.
Solution timeline
Realization period - beginning
Apr 1, 2014
Realization period - end
Feb 28, 2017
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Mar 2, 2017
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP18-MSM-LF-U/01:1
Data delivery date
Jun 6, 2018
Finance
Total approved costs
8,650 thou. CZK
Public financial support
4,325 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
4,325 thou. CZK