Mapping of activities and associated personnel capacities within the framework of support for kindergartens, primary and secondary schools at the level of individual regions
Public support
Provider
Technology Agency of the Czech Republic
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
Slezská univerzita v Opavě / Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Contest type
VZ - Public procurement
Contract ID
2021914MT07
Alternative language
Project name in Czech
Zmapování činností a na ně navázaných personálních kapacit v rámci podpory mateřských, základních a středních škol na úrovni jednotlivých krajů
Annotation in Czech
Zmapování dostupnosti, typů činností a alokovaných kapacit v rámci aktivit krajů ČR vč. hl. m. Prahy (dále jen krajů) (v přenesené a samostatné působnosti, ale také v oblastech, které jim neukládá zákon a vyhlášky, tj. v ostatních oblastech podpory škol), krajských vzdělávacích center, pedagogických či dalších fakult, České školní inspekce, Národního pedagogického institutu ČR či dalších aktérů při podpoře mateřských, základních a středních škol na úrovni kraje. Vznikne komparativní studie mezi kraji, z níž bude patrné, jaký typ podpory a poradenství poskytují jednotlivé kraje a další relevantní subjekty s cílem zmapování co největšího množství poskytovaných služeb a podpory o jejíž dostupnosti jsou ředitelé a učitelé škol informování. Výzkum následně ověří, jakým způsobem činnosti krajů podporují či mohou podporovat cíle vzdělávací politiky České republiky (S2030+, DZ ČR 2019-2023, připravovaný DZ ČR 2023-2027 atd.). Dílčími cíli jsou: 1. Získat data, která budou využitelná MŠMT při přípravě analytické části Dlouhodobého záměru ČR 2023-2027 (DZ ČR) a krajům v jejich Dlouhodobých záměrech (DZ krajů) v podpoře MŠ, ZŠ a SŠ (např. využití pro cílení opatření DZ ČR). 2. Získat poznatky využitelné pro podpůrné aktivity středního článku podpory na území krajů a aktivit připravovaného projektu IPs Kurikulum na úrovni krajů. 3. Vyhodnotit obsah vybraných výkonových výkazů MŠMT v této oblasti a získat doporučení, jak revidovat jejich obsah.
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
OECD FORD - main branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - secondary branch
50602 - Public administration
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AE - Management, administration and clerical work<br>AM - Pedagogy and education
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
Succeed.
Solution timeline
Realization period - beginning
Mar 15, 2023
Realization period - end
Oct 31, 2023
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Dec 11, 2023
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP24-TA0-TI-U
Data delivery date
Jun 28, 2024
Finance
Total approved costs
2,004 thou. CZK
Public financial support
2,004 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK