Methodological framework for evaluation of environmental literacy in schools
Public support
Provider
Technology Agency of the Czech Republic
Programme
—
Call for proposals
—
Main participants
BEZK, z.s.
Contest type
VZ - Public procurement
Contract ID
2019002
Alternative language
Project name in Czech
Metodický rámec pro environmentální gramotnost ve školách
Annotation in Czech
Cílem projektu je návrh Certifikované metodiky v oblasti EVVO. Metodika bude zaměřena výhradně na posuzování gramotnosti žáků/studentů. Výsledky budou sloužit ke zpracování a praktickému ověření dílčích metodik/postupů hodnocení, jeho evidenci a pravidelnému sledování. Součástí projektu by rovněž měla být revize implementace dané problematiky v Rámcovém vzdělávacím programu (zejm. pro základní vzdělávání) MŠMT, revize implementace RVP do školních vzdělávácích programů a konkrétní návrhy na jejich úpravy a to včetně doporučení implementace problematiky do ŠVP na základě zjištěných skutečností.
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
OECD FORD - main branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
OECD FORD - secondary branch
10618 - Ecology
OECD FORD - another secondary branch
—
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AM - Pedagogy and education<br>EH - Ecology - communities
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
Succeed.
Solution timeline
Realization period - beginning
Apr 1, 2019
Realization period - end
Jun 30, 2021
Project status
U - Finished project
Latest support payment
May 20, 2021
Data delivery to CEP
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data delivery code
CEP22-TA0-TI-U
Data delivery date
Jun 28, 2022
Finance
Total approved costs
2,172 thou. CZK
Public financial support
2,172 thou. CZK
Other public sources
0 thou. CZK
Non public and foreign sources
0 thou. CZK