Effective marketing as a tool to ensure the competitiveness and sustainable development of non-profit organizations providing social services
Public support
Provider
Technology Agency of the Czech Republic
Programme
Programme for funding of applied research in social sciences and humanities, experimental development, and innovation ETA
Call for proposals
ETA 2 (STA02018TL020)
Main participants
Západočeská univerzita v Plzni / Fakulta ekonomická
Contest type
VS - Public tender
Contract ID
TL02000055 - Smlouva o poskytnutí podpory
Alternative language
Project name in Czech
Efektivní marketing jako nástroj konkurenceschopnosti a udržitelného rozvoje neziskových organizací poskytujících sociální služby
Annotation in Czech
Cílem projektu je tvorba funkčního marketingového nástroje k zajištění konkurenceschopnosti a udržitelnosti pro nestátní neziskové organizace se zohledněním vývojových trendů v oblasti neziskového sektoru. Záměrem je spojit úsilí relevantních vědních disciplín a nabídnout jej nestátní neziskové organizaci (NNO), která má diverzifikované financování se sníženou závislostí na veřejných zdrojích od roku 2020. Po roce 2020 po ukončení projektu budou moci NNO poskytující sociální služby metodiku úspěšně aplikovat.
Scientific branches
R&D category
AP - Applied research
OECD FORD - main branch
50204 - Business and management
OECD FORD - secondary branch
50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)
OECD FORD - another secondary branch
50602 - Public administration
CEP - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)
AE - Management, administration and clerical work<br>AH - Economics<br>AO - Sociology, demography<br>GA - Agricultural economics
Completed project evaluation
Provider evaluation
U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)
Project results evaluation
These are preliminary data, the project evaluation hasn´t proceeded yet.
Solution timeline
Realization period - beginning
Jan 1, 2019
Realization period - end
Dec 31, 2020
Project status
U - Finished project
Latest support payment
Feb 28, 2020
Data delivery to CEP
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data delivery code
CEP21-TA0-TL-U/02:1
Data delivery date
Jun 30, 2021
Finance
Total approved costs
6,152 thou. CZK
Public financial support
4,908 thou. CZK
Other public sources
498 thou. CZK
Non public and foreign sources
747 thou. CZK