All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Innovation of AG COM products - marketing analysis

Public support

  • Provider

    Královéhradecký kraj

  • Programme

    Hradec Králové Region Innovation fund - Innovation vouchers 2010

  • Call for proposals

    Inovační vouchery 2010 KHK (SKHK201000001)

  • Main participants

    AG COM, a.s.

  • Contest type

    VS - Public tender

  • Contract ID

    RIF 2010 - 2

Alternative language

  • Project name in Czech

    Inovace produktů AG COM ? marketingová analýza

  • Annotation in Czech

    Společnost AG COM, a.s. se sídlem ve Smiřicích působí v oboru informačních technologií a zaměstnává 55 kvalifikovaných zaměstnanců. V uplynulých dvou letech klesla poptávka zákazníků po produktech a službách ze stávajícího portfolia společnosti. Vedení společnosti jako jeden ze svých strategických cílů pro zachování konkurenceschopnosti a počtu pracovních míst rozhodlo inovovat nabídku svých produktů a služeb. Jedním z možných inovačních potenciálů jsou dodávky řešení zabývajících se zvyšováním dostupnosti služeb ICT a zvyšováním informační bezpečnosti. Toto rozhodnutí vychází ze skutečnosti, že fungování řady podniků a institucí je stále více závislých na dostupnosti služeb ICT. Zároveň výrazně rostou rizika neoprávněného používání prostředků ICT a ztoho plyne možnost zneužití informací. Společnost AG COM před započetím investic do výše uvedené inovace potřebuje provést kompletní analýzu trhu v rámci Královéhradeckého kraje. Poskytovatel znalostí, Fakulta informatiky a managementu Univerzity HradecKrálové, provede pro AG COM marketingovou analýzu trhu ve vybraných organizacích a institucích v Královéhradeckém kraji. Vyhodnotí úroveň povědomí potenciálních zákazníků o možných bezpečnostních rizicích a důležitosti řešení této problematiky. Definujepotenciál trhu v návaznosti na potřeby konkrétních subjektů, vymezí priority subjektů, vyjmenuje jejich požadavky a objem uvažovaných investic. Následně definuje marketingový mix pro úspěšné uvedení inovovaných služeb na trh v regionu Královéhradeckého kraje. Společnost AG COM následně zapracuje výstupy do dílčích inovačních projektů, čímž dojde k ochraně vložených investic. Za poskytovatele znalostí budou do projektu zapojeni pracovníci Katedry managementu, která se zabývá výukou managementu, marketingu, logistiky, práva, psychologie, sociologie a vybraných mezioborových předmětů. Za společnost AG COM budou do projektu zapojeni vedoucí divizí a marketingový manažer.

Scientific branches

  • R&D category

    IN - Innovation

  • CEP classification - main branch

    IN - Informatics

  • CEP - secondary branch

  • CEP - another secondary branch

  • OECD FORD - equivalent branches <br>(according to the <a href="http://www.vyzkum.cz/storage/att/E6EF7938F0E854BAE520AC119FB22E8D/Prevodnik_oboru_Frascati.pdf">converter</a>)

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Completed project evaluation

  • Provider evaluation

    U - Uspěl podle zadání (s publikovanými či patentovanými výsledky atd.)

  • Project results evaluation

    UHK made a basic marketing analysis for AG COM, which resulted in a mapping of the current situation in the supply of solutions focused on the security and availability of ICT services in organizations and entities in the Hradec Králové Region. The market analysis was carried out using the questionnaire survey method, the questionnaire structure was prepared in cooperation with AG COM, a.s. The UHK further ensured the distribution of questionnaires to the respondents, their return and processing of selected data using the basic methods of descriptive statistics. Acquiring this knowledge has enabled AG COM to further develop, optimize and innovate individual solutions to increase security and availability of ICT services. At the same time, the project contributed to raising the awareness of the various subjects on this issue.

Solution timeline

  • Realization period - beginning

    Dec 1, 2010

  • Realization period - end

    Mar 15, 2011

  • Project status

    U - Finished project

  • Latest support payment

    Dec 16, 2010

Data delivery to CEP

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

  • Data delivery code

    CEP12-KHK-UB-U/01:1

  • Data delivery date

    Oct 23, 2017

Finance

  • Total approved costs

    110 thou. CZK

  • Public financial support

    110 thou. CZK

  • Other public sources

    0 thou. CZK

  • Non public and foreign sources

    55 thou. CZK