All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

To the modelling of internal dynamic of a gear pair with helical gears

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F03%3A00012122" target="_blank" >RIV/00010669:_____/03:00012122 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby

  • Original language description

    V příspěvku jsou uvedeny ukázky výsledku měření dynamických vlastností reduktoru leteckého turbovrtulového motoru M601, získané v rámci vývojových prací na speciálním zkušebním stendu. Z uvedených experimentálních výsledků je zřejmé, že zdroje vnitřníhovysokofrekvenčního buzení čelního soukolí se šikmými zuby nelze pokládat tak jako dosud ve všech známých publikacích jen za pouhé a relativně jednoduché funkce času. Tyto zdroje buzení jsou nesporně i velmi významnou funkcí síly zatěžující ozubení, což musí být při modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby respektováno.

  • Czech name

    K modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby

  • Czech description

    V příspěvku jsou uvedeny ukázky výsledku měření dynamických vlastností reduktoru leteckého turbovrtulového motoru M601, získané v rámci vývojových prací na speciálním zkušebním stendu. Z uvedených experimentálních výsledků je zřejmé, že zdroje vnitřníhovysokofrekvenčního buzení čelního soukolí se šikmými zuby nelze pokládat tak jako dosud ve všech známých publikacích jen za pouhé a relativně jednoduché funkce času. Tyto zdroje buzení jsou nesporně i velmi významnou funkcí síly zatěžující ozubení, což musí být při modelování vnitřní dynamiky čelního soukolí s šikmými zuby respektováno.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JT - Propulsion, engines and fuels

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/FB-C3%2F27" target="_blank" >FB-C3/27: The development of key disciplines in Centre of aeronautical research and testing.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2003

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Inženýrská mechanika 2002

  • ISBN

    80-214-2109-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

    43-44

  • Publisher name

    Ústav mechaniky těles, VUT- FSI Brno

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Svratka

  • Event date

    May 13, 2002

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article