All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Methodology of Flutter Analysis Using transfer Functions, Part 1

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F18%3AN0000026" target="_blank" >RIV/00010669:_____/18:N0000026 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html" target="_blank" >https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metodický postup výpočtu flatru s využitím přenosových funkcí, část 1

  • Original language description

    Výsledek dokumentuje metodický postup výpočtu flatru letecké konstrukce při použití přenosových funkcí. Přenosové funkce zavádějí do výpočtového modelu konstrukce nestrukturální stupně volnosti a jsou využívány zejména pro modelování řídicích systémů, servosystémů, systémů aktivního řízení se zpětnou vazbou, apod. Jsou shrnuty teoretické aspekty řešené problematiky. Je uveden způsob modelování přenosové funkce a jejího zapracování do modelu. Dále je prezentována aplikační úloha výpočtu flatru letounu se zahrnutím autopilota do systému řízení směrového kormidla a dále úloha výpočtu flatru se zahrnutím dvou módů otáčení kormidla, v obou případech s využitím přenosových funkcí. Obě úlohy jsou demonstrovány na modelu letounu L 410NG. Pro výpočet byl použit systém NASTRAN. Zdokumentováno ve zprávě R-6914.

  • Czech name

    Metodický postup výpočtu flatru s využitím přenosových funkcí, část 1

  • Czech description

    Výsledek dokumentuje metodický postup výpočtu flatru letecké konstrukce při použití přenosových funkcí. Přenosové funkce zavádějí do výpočtového modelu konstrukce nestrukturální stupně volnosti a jsou využívány zejména pro modelování řídicích systémů, servosystémů, systémů aktivního řízení se zpětnou vazbou, apod. Jsou shrnuty teoretické aspekty řešené problematiky. Je uveden způsob modelování přenosové funkce a jejího zapracování do modelu. Dále je prezentována aplikační úloha výpočtu flatru letounu se zahrnutím autopilota do systému řízení směrového kormidla a dále úloha výpočtu flatru se zahrnutím dvou módů otáčení kormidla, v obou případech s využitím přenosových funkcí. Obě úlohy jsou demonstrovány na modelu letounu L 410NG. Pro výpočet byl použit systém NASTRAN. Zdokumentováno ve zprávě R-6914.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20304 - Aerospace engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.