Methodology of Flutter Analysis Using transfer Functions, Part 1
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00010669%3A_____%2F18%3AN0000026" target="_blank" >RIV/00010669:_____/18:N0000026 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html" target="_blank" >https://www.vzlu.cz/cs/ostatni-vysledky-o-c495.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Metodický postup výpočtu flatru s využitím přenosových funkcí, část 1
Original language description
Výsledek dokumentuje metodický postup výpočtu flatru letecké konstrukce při použití přenosových funkcí. Přenosové funkce zavádějí do výpočtového modelu konstrukce nestrukturální stupně volnosti a jsou využívány zejména pro modelování řídicích systémů, servosystémů, systémů aktivního řízení se zpětnou vazbou, apod. Jsou shrnuty teoretické aspekty řešené problematiky. Je uveden způsob modelování přenosové funkce a jejího zapracování do modelu. Dále je prezentována aplikační úloha výpočtu flatru letounu se zahrnutím autopilota do systému řízení směrového kormidla a dále úloha výpočtu flatru se zahrnutím dvou módů otáčení kormidla, v obou případech s využitím přenosových funkcí. Obě úlohy jsou demonstrovány na modelu letounu L 410NG. Pro výpočet byl použit systém NASTRAN. Zdokumentováno ve zprávě R-6914.
Czech name
Metodický postup výpočtu flatru s využitím přenosových funkcí, část 1
Czech description
Výsledek dokumentuje metodický postup výpočtu flatru letecké konstrukce při použití přenosových funkcí. Přenosové funkce zavádějí do výpočtového modelu konstrukce nestrukturální stupně volnosti a jsou využívány zejména pro modelování řídicích systémů, servosystémů, systémů aktivního řízení se zpětnou vazbou, apod. Jsou shrnuty teoretické aspekty řešené problematiky. Je uveden způsob modelování přenosové funkce a jejího zapracování do modelu. Dále je prezentována aplikační úloha výpočtu flatru letounu se zahrnutím autopilota do systému řízení směrového kormidla a dále úloha výpočtu flatru se zahrnutím dvou módů otáčení kormidla, v obou případech s využitím přenosových funkcí. Obě úlohy jsou demonstrovány na modelu letounu L 410NG. Pro výpočet byl použit systém NASTRAN. Zdokumentováno ve zprávě R-6914.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
20304 - Aerospace engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.