Round table - Branding of the Czech Arts Abroad 1
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F12%3A%230000236" target="_blank" >RIV/00023205:_____/12:#0000236 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.idu.cz/cs/kulate-stoly-vol-2-branding-ceskeho-umeni-v-zahran" target="_blank" >http://www.idu.cz/cs/kulate-stoly-vol-2-branding-ceskeho-umeni-v-zahran</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kulatý stůl - Branding českého umění v zahraničí 1
Original language description
Druhý workshop se uskutečnil pod názvem ?Branding českého umění v zahraničí?. Workshop otevřel diskuzi o pozici současného českého umění na mezinárodní scéně a jejím možném posílení.
Czech name
Kulatý stůl - Branding českého umění v zahraničí 1
Czech description
Druhý workshop se uskutečnil pod názvem ?Branding českého umění v zahraničí?. Workshop otevřel diskuzi o pozici současného českého umění na mezinárodní scéně a jejím možném posílení.
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/DF11P01OVV031" target="_blank" >DF11P01OVV031: Czech Cultural and Creative Industries Mapping</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Praha
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
12
Foreign attendee count
0
Type of event by attendee nationality
CST - Celostátní akce