Potential of Czech Fashion Sector: Fashion design - Status and Needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F18%3AN0000011" target="_blank" >RIV/00023205:_____/18:N0000011 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby" target="_blank" >https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby
Original language description
Publikace navazuje na projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů ČR (2011 -2015). Ucelený popis současné infrastruktury, výzev a návrhů na využití potenciálu současné české módy rozšiřuje sérii již dříve zkoumaných kulturních a kreativních odvětví (architektura, design, digitální hry, film, hudba, knihy a tisk, památky, reklama, scénická umění, software, TV a rozhlas, řemesla a výtvarné umění). Kvalitativní výzkum zaměřený na prostředí malých značek (s méně než 10 zaměstnanci), který tvoří základ celé publikace, byl navržen tak, aby jeho představitelé přicházeli s konstruktivními nápady, jak rozvinout jeho potenciál. Kromě dotazníků a hloubkových rozhovorů obsahuje výzkum i výstupy z focus groups, kterých se účastnili návrháři společně s dalšími zástupci sektoru (sektorové organizace, módní odborníci, obchodníci, vzdělávací instituce, média, přehlídky a veletrhy a další). Cílem skupinových diskusí bylo nejen dát představitelům sektoru možnost společně přicházet s relevantními nápady, jak řešit nedostatky a zlepšit situaci na lokálním trhu, ale dát jim i prostor pro komunikaci a kultivaci vztahů tak, aby v budoucnu vznikaly i další možnosti spolupráce.
Czech name
Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby
Czech description
Publikace navazuje na projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů ČR (2011 -2015). Ucelený popis současné infrastruktury, výzev a návrhů na využití potenciálu současné české módy rozšiřuje sérii již dříve zkoumaných kulturních a kreativních odvětví (architektura, design, digitální hry, film, hudba, knihy a tisk, památky, reklama, scénická umění, software, TV a rozhlas, řemesla a výtvarné umění). Kvalitativní výzkum zaměřený na prostředí malých značek (s méně než 10 zaměstnanci), který tvoří základ celé publikace, byl navržen tak, aby jeho představitelé přicházeli s konstruktivními nápady, jak rozvinout jeho potenciál. Kromě dotazníků a hloubkových rozhovorů obsahuje výzkum i výstupy z focus groups, kterých se účastnili návrháři společně s dalšími zástupci sektoru (sektorové organizace, módní odborníci, obchodníci, vzdělávací instituce, média, přehlídky a veletrhy a další). Cílem skupinových diskusí bylo nejen dát představitelům sektoru možnost společně přicházet s relevantními nápady, jak řešit nedostatky a zlepšit situaci na lokálním trhu, ale dát jim i prostor pro komunikaci a kultivaci vztahů tak, aby v budoucnu vznikaly i další možnosti spolupráce.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
60500 - Other Humanities and the Arts
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7008-404-5
Number of pages
211
Publisher name
Institut umění - Divadelní ústav
Place of publication
Praha
UT code for WoS book
—