All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Potential of Czech Fashion Sector: Fashion design - Status and Needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023205%3A_____%2F18%3AN0000011" target="_blank" >RIV/00023205:_____/18:N0000011 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby" target="_blank" >https://www.idu.cz/cs/publikace/1089-potencial-modniho-sektoru-cr-modni-design-stav-a-potreby</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby

  • Original language description

    Publikace navazuje na projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů ČR (2011 -2015). Ucelený popis současné infrastruktury, výzev a návrhů na využití potenciálu současné české módy rozšiřuje sérii již dříve zkoumaných kulturních a kreativních odvětví (architektura, design, digitální hry, film, hudba, knihy a tisk, památky, reklama, scénická umění, software, TV a rozhlas, řemesla a výtvarné umění). Kvalitativní výzkum zaměřený na prostředí malých značek (s méně než 10 zaměstnanci), který tvoří základ celé publikace, byl navržen tak, aby jeho představitelé přicházeli s konstruktivními nápady, jak rozvinout jeho potenciál. Kromě dotazníků a hloubkových rozhovorů obsahuje výzkum i výstupy z focus groups, kterých se účastnili návrháři společně s dalšími zástupci sektoru (sektorové organizace, módní odborníci, obchodníci, vzdělávací instituce, média, přehlídky a veletrhy a další). Cílem skupinových diskusí bylo nejen dát představitelům sektoru možnost společně přicházet s relevantními nápady, jak řešit nedostatky a zlepšit situaci na lokálním trhu, ale dát jim i prostor pro komunikaci a kultivaci vztahů tak, aby v budoucnu vznikaly i další možnosti spolupráce.

  • Czech name

    Potenciál módního sektoru ČR: Módní design - stav a potřeby

  • Czech description

    Publikace navazuje na projekt Mapování kulturních a kreativních průmyslů ČR (2011 -2015). Ucelený popis současné infrastruktury, výzev a návrhů na využití potenciálu současné české módy rozšiřuje sérii již dříve zkoumaných kulturních a kreativních odvětví (architektura, design, digitální hry, film, hudba, knihy a tisk, památky, reklama, scénická umění, software, TV a rozhlas, řemesla a výtvarné umění). Kvalitativní výzkum zaměřený na prostředí malých značek (s méně než 10 zaměstnanci), který tvoří základ celé publikace, byl navržen tak, aby jeho představitelé přicházeli s konstruktivními nápady, jak rozvinout jeho potenciál. Kromě dotazníků a hloubkových rozhovorů obsahuje výzkum i výstupy z focus groups, kterých se účastnili návrháři společně s dalšími zástupci sektoru (sektorové organizace, módní odborníci, obchodníci, vzdělávací instituce, média, přehlídky a veletrhy a další). Cílem skupinových diskusí bylo nejen dát představitelům sektoru možnost společně přicházet s relevantními nápady, jak řešit nedostatky a zlepšit situaci na lokálním trhu, ale dát jim i prostor pro komunikaci a kultivaci vztahů tak, aby v budoucnu vznikaly i další možnosti spolupráce.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60500 - Other Humanities and the Arts

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7008-404-5

  • Number of pages

    211

  • Publisher name

    Institut umění - Divadelní ústav

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book