All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Advertising Strategy of Brno’s Bookseller Johann Georg Gastl

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023221%3A_____%2F22%3AN0000043" target="_blank" >RIV/00023221:_____/22:N0000043 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.ulib.sk/files/sk/publikacie-ukb/studia-bibliographica-posoniensia/sbp_2022_online.pdf" target="_blank" >https://www.ulib.sk/files/sk/publikacie-ukb/studia-bibliographica-posoniensia/sbp_2022_online.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reklamní strategie brněnského knihkupce Johanna Georga Gastla

  • Original language description

    Mezi významné osobnosti, které měly přímý vliv na brněnský kulturní život a čtenářství brněnských měšťanů, patřil brněnský knihkupec Johann Georg Gastl (1766–1814). V knihkupectví, které od roku 1788 vedl, patřilo k nejlépe zásobeným a čtenáři zde mohli nalézt širokou škálu knih a dalšího sortimentu. Johann Georg Gastl efektivně využíval reklamu, prostřednictvím inzerce otištěné v Brünner Zeitung pravidelně informoval své zákazníky o novinkách či slevách nebo zde prezentoval konkrétní díla, která měl na skladě. O šíři a pestrosti nabízeného sortimentu svědčí nejen tištěná inzerce, ale také katalog z roku 1792, kterým Gastl prezentoval své knihkupectví nejen brněnské veřejnosti. Díky svému obchodnímu duchu, vybudované rozsáhlé distribuční síti, kontaktu se zahraničními knihkupci a tiskaři, se mu podařilo vybudovat prosperující podnik, který v době jeho smrti zahrnoval vedle knihkupectví také nakladatelství nebo tiskárnu.

  • Czech name

    Reklamní strategie brněnského knihkupce Johanna Georga Gastla

  • Czech description

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50804 - Library science

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Studia Bibliographica Posoniensia

  • ISSN

    1337-0723

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    2022

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    10-21

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database