Jan Rajlich - Art and advertising, relationships and influences
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023272%3A_____%2F20%3A10135096" target="_blank" >RIV/00023272:_____/20:10135096 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://portal.issn.org/resource/ISSN/1335-034X" target="_blank" >https://portal.issn.org/resource/ISSN/1335-034X</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Jan Rajlich - Umenie a reklama, vzťahy a vplyvy
Original language description
Článek se věnuje grafikovi Janu Rajlichovi a jeho působení v oblasti reklamního designu. V textu je představena šíře Rajlichovy tvorby sahající od propagačních plakátů, televizní grafiky, jednotného vizuálního stylu a infografiky.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
60401 - Arts, Art history
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA18-24439S" target="_blank" >GA18-24439S: Cosumer Imagination of the Communist Dictatorship. Czechoslovak Advertisement in the Post-war Era.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Designum
ISSN
1335-034X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
49-55
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—