All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital Media in Museum and Gallery: "Quadrature of the Circle" or "Horsepower"

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023281%3A_____%2F09%3A%230000381" target="_blank" >RIV/00023281:_____/09:#0000381 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Digitální média v muzeu a galerii: "kvadratura kruhu" nebo "koně pod kapotou"?

  • Original language description

    - Zdá se, že nová generace návštěvníků britských muzeí již nebude spokojená se svojí pozicí konzumentů obsahu zprostředkovaného kurátory. Jako uživatelé webu 2.0. mají tito návštěvníci nová očekávání: chtějí vytvářet svůj vlastní obsah! Richardson je nazývá ?generací C?. Podle výzkumu provedeného v České republice je uživateli webu 2.0. 91% českých dětí ve věku 12?18 let. Užívají web stejným způsobem jako jejich britští vrstevníci. Zdá se tedy, že britská i česká muzea musí čelit stejné výzvě: budou schopna nabídnout generaci C příležitost podílet se na vytváření, spravování a sdílení kulturního dědictví? Některé příklady ukazují, že efektivní využívání digitálních médií (např. podcastingu, sdílení fotografií, , PDA) v rámci marketingu nebo vzdělávánív britských muzeích či galeriích naplňují nebo naopak nenaplňují očekávání generace C. Případová studie z Národní galerie Praha (projekt ArtCrossing 2006?2008) pak nabízí příklad inovativního využití digitálních médií v českých kulturních

  • Czech name

    Digitální média v muzeu a galerii: "kvadratura kruhu" nebo "koně pod kapotou"?

  • Czech description

    - Zdá se, že nová generace návštěvníků britských muzeí již nebude spokojená se svojí pozicí konzumentů obsahu zprostředkovaného kurátory. Jako uživatelé webu 2.0. mají tito návštěvníci nová očekávání: chtějí vytvářet svůj vlastní obsah! Richardson je nazývá ?generací C?. Podle výzkumu provedeného v České republice je uživateli webu 2.0. 91% českých dětí ve věku 12?18 let. Užívají web stejným způsobem jako jejich britští vrstevníci. Zdá se tedy, že britská i česká muzea musí čelit stejné výzvě: budou schopna nabídnout generaci C příležitost podílet se na vytváření, spravování a sdílení kulturního dědictví? Některé příklady ukazují, že efektivní využívání digitálních médií (např. podcastingu, sdílení fotografií, , PDA) v rámci marketingu nebo vzdělávánív britských muzeích či galeriích naplňují nebo naopak nenaplňují očekávání generace C. Případová studie z Národní galerie Praha (projekt ArtCrossing 2006?2008) pak nabízí příklad inovativního využití digitálních médií v českých kulturních

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AL - Art, architecture, cultural heritage

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Muzeum a změna III. Sborník z mezinárodní muzeologické konference

  • ISBN

    978-80-86611-34-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    194-207

  • Publisher name

    Asociace muzeí a galerií České republiky

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Národní muzeum v Praze

  • Event date

    Feb 17, 2009

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article