Not Quantity, but Quality can persuade! Acquisition strategy of the German department of the Modern Gallery
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00023281%3A_____%2F13%3A%230000560" target="_blank" >RIV/00023281:_____/13:#0000560 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Ne množství, jen kvalita může přesvědčit. Nákupní a výstavní strategie německého odboru Moderní galerie
Original language description
Text se věnuje akviziční strategii německého odboru Moderní galerie v letech 1920-1938 a expozici německého umění. Také se zabývá hodnocením jednotlivých uměleckých děl a expozic současnou českou a německou kritikou.
Czech name
Ne množství, jen kvalita může přesvědčit. Nákupní a výstavní strategie německého odboru Moderní galerie
Czech description
Text se věnuje akviziční strategii německého odboru Moderní galerie v letech 1920-1938 a expozici německého umění. Také se zabývá hodnocením jednotlivých uměleckých děl a expozic současnou českou a německou kritikou.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AL - Art, architecture, cultural heritage
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Mladí lvi v kleci. Umělecké skupiny německy hovořících výtvarníků z Čech, Moravy a Slezska v meziválečném období
ISBN
978-80-7467-025-1
Number of pages of the result
12
Pages from-to
220-231
Number of pages of the book
437
Publisher name
Arbor vitae
Place of publication
Řevnice
UT code for WoS chapter
—