All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

From Archive to Repertoire: Live Presentation of Action Art as Part of Art Practice

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00094871%3A_____%2F16%3AN0000005" target="_blank" >RIV/00094871:_____/16:N0000005 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx" target="_blank" >http://www.moravska-galerie.cz/moravska-galerie/o-galerii/bulletin-mg.aspx</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Od archivu k repertoáru: živé zpřístupnění akčního umění jako předmět umělecké praxe

  • Original language description

    Akční umění bylo díky své pomíjivosti vnímáno jako umělecký projev zpětně dostupný jen v podobě dokumentace. Umělci jako Jan Krtička, Barbora Klímová nebo Vladimír Havlík se ve svých projektech zabývají strategiemi, které vedou nejenom ke zpřístupnění archivů věnovaných performativní praxi, ale zároveň hledají strategie umožňující zpřístupnit performance 70. a 80. let za hranicemi jejich kodifikované dokumentace. Prostřednictvím jejich projektů tak dochází ke konstruování historie jako kolektivní události a zkušenosti. Následující článek se zabývá otázkou, do jaké míry tyto projekty přehodnocují naše vnímání historie akčního umění.

  • Czech name

    Od archivu k repertoáru: živé zpřístupnění akčního umění jako předmět umělecké praxe

  • Czech description

    Akční umění bylo díky své pomíjivosti vnímáno jako umělecký projev zpětně dostupný jen v podobě dokumentace. Umělci jako Jan Krtička, Barbora Klímová nebo Vladimír Havlík se ve svých projektech zabývají strategiemi, které vedou nejenom ke zpřístupnění archivů věnovaných performativní praxi, ale zároveň hledají strategie umožňující zpřístupnit performance 70. a 80. let za hranicemi jejich kodifikované dokumentace. Prostřednictvím jejich projektů tak dochází ke konstruování historie jako kolektivní události a zkušenosti. Následující článek se zabývá otázkou, do jaké míry tyto projekty přehodnocují naše vnímání historie akčního umění.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AL - Art, architecture, cultural heritage

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Bulletin Moravské galerie v Brně

  • ISSN

    0231-5793

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    73

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    58-69

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database