All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Open Air Museums, Economy and Marketing

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00098604%3A_____%2F17%3AN0000010" target="_blank" >RIV/00098604:_____/17:N0000010 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://muzeavprirode.cz/3-pripravny-workshop-muzea-v-prirode-ekonomika-a-marketing-27-28-cervna-praha/#more-62" target="_blank" >http://muzeavprirode.cz/3-pripravny-workshop-muzea-v-prirode-ekonomika-a-marketing-27-28-cervna-praha/#more-62</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Muzea v přírodě, ekonomika a marketing

  • Original language description

    Jednalo se o třetí ze série čtyř přípravných workshopů ke konferenci Poslání a budoucnost muzeí v přírodě v České republice (30. ledna – 2. února 2018). Cílem workshopů bylo prodiskutovat nosná témata, kterými by se konference měla zabývat, a stanovit témata a autory hlavních příspěvků. Téma ekonomiky bylo zpočátku pro muzea v přírodě značně neuchopitelné a dlouho jsme hledali způsob, jakým k němu přistoupit. Nakonec bylo zvoleno spojení ekonomiky a marketingu – oblasti, která je v činnosti řady českých muzeí v přírodě značně podceněná či dokonce absentuje. Důvodem není nezájem vedení jednotlivých muzeí, ale nedostatek lidských zdrojů a zkušeností. Účastníci se seznámili se základními principy fungování vztahu zákazníka a dodavatele – v tomto případě muzea v přírodě. Zabývali se otázkou, jak chceme, aby návštěvník či potenciální návštěvník vnímal naše muzeum, jaké hodnoty jej charakterizují. Po stanovení našich základních cílů jsme řešili, jaké jsou vlastně produkty muzea, jak je kvalitativně vnímáme my jako tvůrci a návštěvník jako spotřebitel. Poměrně velký prostor byl věnován tématu segmentace trhu a vysvětlení zákonitostí, jimiž je třeba se řídit při cílení produktů a reklamy na konkrétní skupiny zákazníků, tedy marketingové komunikaci.

  • Czech name

    Muzea v přírodě, ekonomika a marketing

  • Czech description

    Jednalo se o třetí ze série čtyř přípravných workshopů ke konferenci Poslání a budoucnost muzeí v přírodě v České republice (30. ledna – 2. února 2018). Cílem workshopů bylo prodiskutovat nosná témata, kterými by se konference měla zabývat, a stanovit témata a autory hlavních příspěvků. Téma ekonomiky bylo zpočátku pro muzea v přírodě značně neuchopitelné a dlouho jsme hledali způsob, jakým k němu přistoupit. Nakonec bylo zvoleno spojení ekonomiky a marketingu – oblasti, která je v činnosti řady českých muzeí v přírodě značně podceněná či dokonce absentuje. Důvodem není nezájem vedení jednotlivých muzeí, ale nedostatek lidských zdrojů a zkušeností. Účastníci se seznámili se základními principy fungování vztahu zákazníka a dodavatele – v tomto případě muzea v přírodě. Zabývali se otázkou, jak chceme, aby návštěvník či potenciální návštěvník vnímal naše muzeum, jaké hodnoty jej charakterizují. Po stanovení našich základních cílů jsme řešili, jaké jsou vlastně produkty muzea, jak je kvalitativně vnímáme my jako tvůrci a návštěvník jako spotřebitel. Poměrně velký prostor byl věnován tématu segmentace trhu a vysvětlení zákonitostí, jimiž je třeba se řídit při cílení produktů a reklamy na konkrétní skupiny zákazníků, tedy marketingové komunikaci.

Classification

  • Type

    W - Workshop organization

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    60500 - Other Humanities and the Arts

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Event location

    Praha

  • Event country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Event starting date

  • Event ending date

  • Total number of attendees

    18

  • Foreign attendee count

    1

  • Type of event by attendee nationality

    CST - Celostátní akce