Open Air Museums, Economy and Marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00098604%3A_____%2F17%3AN0000010" target="_blank" >RIV/00098604:_____/17:N0000010 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://muzeavprirode.cz/3-pripravny-workshop-muzea-v-prirode-ekonomika-a-marketing-27-28-cervna-praha/#more-62" target="_blank" >http://muzeavprirode.cz/3-pripravny-workshop-muzea-v-prirode-ekonomika-a-marketing-27-28-cervna-praha/#more-62</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Muzea v přírodě, ekonomika a marketing
Original language description
Jednalo se o třetí ze série čtyř přípravných workshopů ke konferenci Poslání a budoucnost muzeí v přírodě v České republice (30. ledna – 2. února 2018). Cílem workshopů bylo prodiskutovat nosná témata, kterými by se konference měla zabývat, a stanovit témata a autory hlavních příspěvků. Téma ekonomiky bylo zpočátku pro muzea v přírodě značně neuchopitelné a dlouho jsme hledali způsob, jakým k němu přistoupit. Nakonec bylo zvoleno spojení ekonomiky a marketingu – oblasti, která je v činnosti řady českých muzeí v přírodě značně podceněná či dokonce absentuje. Důvodem není nezájem vedení jednotlivých muzeí, ale nedostatek lidských zdrojů a zkušeností. Účastníci se seznámili se základními principy fungování vztahu zákazníka a dodavatele – v tomto případě muzea v přírodě. Zabývali se otázkou, jak chceme, aby návštěvník či potenciální návštěvník vnímal naše muzeum, jaké hodnoty jej charakterizují. Po stanovení našich základních cílů jsme řešili, jaké jsou vlastně produkty muzea, jak je kvalitativně vnímáme my jako tvůrci a návštěvník jako spotřebitel. Poměrně velký prostor byl věnován tématu segmentace trhu a vysvětlení zákonitostí, jimiž je třeba se řídit při cílení produktů a reklamy na konkrétní skupiny zákazníků, tedy marketingové komunikaci.
Czech name
Muzea v přírodě, ekonomika a marketing
Czech description
Jednalo se o třetí ze série čtyř přípravných workshopů ke konferenci Poslání a budoucnost muzeí v přírodě v České republice (30. ledna – 2. února 2018). Cílem workshopů bylo prodiskutovat nosná témata, kterými by se konference měla zabývat, a stanovit témata a autory hlavních příspěvků. Téma ekonomiky bylo zpočátku pro muzea v přírodě značně neuchopitelné a dlouho jsme hledali způsob, jakým k němu přistoupit. Nakonec bylo zvoleno spojení ekonomiky a marketingu – oblasti, která je v činnosti řady českých muzeí v přírodě značně podceněná či dokonce absentuje. Důvodem není nezájem vedení jednotlivých muzeí, ale nedostatek lidských zdrojů a zkušeností. Účastníci se seznámili se základními principy fungování vztahu zákazníka a dodavatele – v tomto případě muzea v přírodě. Zabývali se otázkou, jak chceme, aby návštěvník či potenciální návštěvník vnímal naše muzeum, jaké hodnoty jej charakterizují. Po stanovení našich základních cílů jsme řešili, jaké jsou vlastně produkty muzea, jak je kvalitativně vnímáme my jako tvůrci a návštěvník jako spotřebitel. Poměrně velký prostor byl věnován tématu segmentace trhu a vysvětlení zákonitostí, jimiž je třeba se řídit při cílení produktů a reklamy na konkrétní skupiny zákazníků, tedy marketingové komunikaci.
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
—
OECD FORD branch
60500 - Other Humanities and the Arts
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Praha
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
18
Foreign attendee count
1
Type of event by attendee nationality
CST - Celostátní akce