All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Inviting women to breast cancer screening programme by screening centers – questionnaire survey and analysis of the registry of the screening programme in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00098892%3A_____%2F24%3A10159005" target="_blank" >RIV/00098892:_____/24:10159005 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11110/24:10485101 RIV/61989592:15110/24:73628196 RIV/00064165:_____/24:10485101

  • Result on the web

    <a href="http://www.cesradiol.cz/detail.php?stat=847" target="_blank" >http://www.cesradiol.cz/detail.php?stat=847</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zvaní žen do screeningového programu karcinomu prsu jednotlivými centry – dotazníkové šetření a analýza registru screeningového programu v ČR

  • Original language description

    Cíl: Analýza vlivu zvaní žen ke screeningové mamografii a formy tohoto zvaní na efektivitu zavedeného screeningového programu karcinomu prsu v České republice. Metodika: Dotazníkové šetření provedené v rámci všech 73 akreditovaných screeningových center v České republice. Zhodnocení odpovědí na otázky týkající se vlastní iniciativy jednotlivých pracovišť ve zvaní klientek a zvolené strategie zvaní, časové periodicity a metody selekce plošného vyhledávání cílové populace žen. Srovnání indikátoru &quot;návratu žen do screeningu&quot; mezi centry aktivně vyhledávající své klientky a centry, které své pacientky neoslovují. Výsledky: Z celkového počtu oslovených screeningových center činila návratnost zaslaného dotazníku 97 % (71 respondentů). Aktivní vyhledávání cílové populace žen ke screeningové mamografii s využitím různých forem a informačních systémů praktikuje zhruba polovina center, ve většině případů po uplynutí dvouletého intervalu od předchozího vyšetření. Většina center se rovněž setkala s příznivou odezvou ze strany pacientek. Zhodnocením indikátoru &quot;návratu žen do screeningu&quot; byl potvrzen jednoznačně pozitivní dopad na účast cílové populace žen ve screeningovém programu. U center, která zvou své klientky, sledujeme vyšší účast žen na dalším screeningovém vyšetření, a to zhruba o 10 p. b. Závěr: Využití osvěty a aktivního vyhledávání pacientek vede k dalšímu zvýšení efektivity zavedeného screeningového programu karcinomu prsu.

  • Czech name

    Zvaní žen do screeningového programu karcinomu prsu jednotlivými centry – dotazníkové šetření a analýza registru screeningového programu v ČR

  • Czech description

    Cíl: Analýza vlivu zvaní žen ke screeningové mamografii a formy tohoto zvaní na efektivitu zavedeného screeningového programu karcinomu prsu v České republice. Metodika: Dotazníkové šetření provedené v rámci všech 73 akreditovaných screeningových center v České republice. Zhodnocení odpovědí na otázky týkající se vlastní iniciativy jednotlivých pracovišť ve zvaní klientek a zvolené strategie zvaní, časové periodicity a metody selekce plošného vyhledávání cílové populace žen. Srovnání indikátoru &quot;návratu žen do screeningu&quot; mezi centry aktivně vyhledávající své klientky a centry, které své pacientky neoslovují. Výsledky: Z celkového počtu oslovených screeningových center činila návratnost zaslaného dotazníku 97 % (71 respondentů). Aktivní vyhledávání cílové populace žen ke screeningové mamografii s využitím různých forem a informačních systémů praktikuje zhruba polovina center, ve většině případů po uplynutí dvouletého intervalu od předchozího vyšetření. Většina center se rovněž setkala s příznivou odezvou ze strany pacientek. Zhodnocením indikátoru &quot;návratu žen do screeningu&quot; byl potvrzen jednoznačně pozitivní dopad na účast cílové populace žen ve screeningovém programu. U center, která zvou své klientky, sledujeme vyšší účast žen na dalším screeningovém vyšetření, a to zhruba o 10 p. b. Závěr: Využití osvěty a aktivního vyhledávání pacientek vede k dalšímu zvýšení efektivity zavedeného screeningového programu karcinomu prsu.

Classification

  • Type

    J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    30224 - Radiology, nuclear medicine and medical imaging

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Česká radiologie

  • ISSN

    1210-7883

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    78

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    115-119

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database

    2-s2.0-85210171303