All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Pharmacoethics. Ethical and legal aspects of pharmaceutical marketing and advertising in medicine

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11120%2F09%3A00001863" target="_blank" >RIV/00216208:11120/09:00001863 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/00216208:11130/09:5517

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Farmakoetika. Etické a právní aspekty farmaceutického marketingu a reklamy v medicíně

  • Original language description

    Farmakoetika se zabývá etickými aspekty vývoje, propagace, prodeje, preskripce a užívání léčiv a jako vědní disciplína by se měla věnovat zejména sporným otázkám na tomto poli. Farmaceutický marketing vytváří poptávku po nabízeném léčivém přípravku. Na trhu s léčivy hraje důležitou roli propagace a reklama nabízeného léčivého přípravku, která musí probíhat etickým a legálním způsobem. Právní rámec propagace a reklamy léčivých přípravků tvoří zejména Zákon o léčivech a Zákon o regulaci reklamy.

  • Czech name

    Farmakoetika. Etické a právní aspekty farmaceutického marketingu a reklamy v medicíně

  • Czech description

    Farmakoetika se zabývá etickými aspekty vývoje, propagace, prodeje, preskripce a užívání léčiv a jako vědní disciplína by se měla věnovat zejména sporným otázkám na tomto poli. Farmaceutický marketing vytváří poptávku po nabízeném léčivém přípravku. Na trhu s léčivy hraje důležitou roli propagace a reklama nabízeného léčivého přípravku, která musí probíhat etickým a legálním způsobem. Právní rámec propagace a reklamy léčivých přípravků tvoří zejména Zákon o léčivech a Zákon o regulaci reklamy.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    FK - Gynaecology and obstetrics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Postgraduální medicína

  • ISSN

    1212-4184

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    8

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database