Use of video training in teaching communication skills
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11130%2F13%3A10218295" target="_blank" >RIV/00216208:11130/13:10218295 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://www.vspj.cz/soubory/download/id/2031" target="_blank" >http://www.vspj.cz/soubory/download/id/2031</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Využití videotréninku ve výuce komunikačních dovedností
Original language description
Příspěvek se zamýšlí nad významem nácviku komunikace a komunikačních dovedností v dnešním pojetí ošetřovatelské péče. Požadavek profesionálního zvládnutí komunikace s pacientem je součástí zvyšování kvality ošetřovatelské péče. Příprava v oblasti osvojování komunikačních dovedností budoucích lékařů může být velmi významným prvkem na začátku jejich profesní kariéry. Efektivní zvládnutí komunikačních dovedností pomocí vhodných metod výuky má velký vliv na osvojení a prohlubování důvěry mezi lékařem a pacientem. Praktický nácvik metodou hraní rolí a analýza situací z videonahrávek je jednou z nejúčinnějších metod výuky komunikace. Vychází z potřeb a možností žáka plynoucích z průběhu efektivního učebního procesu.
Czech name
Využití videotréninku ve výuce komunikačních dovedností
Czech description
Příspěvek se zamýšlí nad významem nácviku komunikace a komunikačních dovedností v dnešním pojetí ošetřovatelské péče. Požadavek profesionálního zvládnutí komunikace s pacientem je součástí zvyšování kvality ošetřovatelské péče. Příprava v oblasti osvojování komunikačních dovedností budoucích lékařů může být velmi významným prvkem na začátku jejich profesní kariéry. Efektivní zvládnutí komunikačních dovedností pomocí vhodných metod výuky má velký vliv na osvojení a prohlubování důvěry mezi lékařem a pacientem. Praktický nácvik metodou hraní rolí a analýza situací z videonahrávek je jednou z nejúčinnějších metod výuky komunikace. Vychází z potřeb a možností žáka plynoucích z průběhu efektivního učebního procesu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Logos polytechnikos
ISSN
1804-3682
e-ISSN
—
Volume of the periodical
4
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
51-58
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—