Changes of the ducational backround adolescence.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A00001576" target="_blank" >RIV/00216208:11210/07:00001576 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Proměny edukačního prostředí dospívajících
Original language description
Základní paradigma příspěvku vychází z toho, že pro přiměřený vývoj dítě potřebuje dospělé, kteří mu projevují lásku, porozumění, akceptují jej takové jaké je a nabízejí pravidla, ve kterých se může bezpečně pohybovat. Studie vychází z empirických dat ocharakteristikám edukačního prostředí v rodinách a školách. Emoční vztah a výchovné řízení sleduje jako základní dimenze edukačních interakcí dospělých a dětí. Všímá si, jak tyto proměnné reflektují dospívající u svých otců, matek a některých učitelů a poukazuje na probíhající proměny edukačního prostředí zejména v našich rodinách. Výsledky mohou být inspirací pro současnou edukační praxi.
Czech name
Proměny edukačního prostředí dospívajících
Czech description
Základní paradigma příspěvku vychází z toho, že pro přiměřený vývoj dítě potřebuje dospělé, kteří mu projevují lásku, porozumění, akceptují jej takové jaké je a nabízejí pravidla, ve kterých se může bezpečně pohybovat. Studie vychází z empirických dat ocharakteristikám edukačního prostředí v rodinách a školách. Emoční vztah a výchovné řízení sleduje jako základní dimenze edukačních interakcí dospělých a dětí. Všímá si, jak tyto proměnné reflektují dospívající u svých otců, matek a některých učitelů a poukazuje na probíhající proměny edukačního prostředí zejména v našich rodinách. Výsledky mohou být inspirací pro současnou edukační praxi.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F07%2F0276" target="_blank" >GA406/07/0276: The Model of Progress of Personal and Social Competences of Secondary School Students, and its evaluation</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Sociální procesy a osobnost 2007
ISBN
978-80-7392-016-6
Number of pages of the result
1
Pages from-to
12-12
Number of pages of the book
—
Publisher name
Masarykova Univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—