Can be commercials art? And when ... ? On the relation between commercials and art and how to define it
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A10062427" target="_blank" >RIV/00216208:11210/07:10062427 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení
Original language description
Studie zkoumá vztah mezi pojmem reklamy a umění a způsoby jejich definování. Navazuje na úvahy autorů převážně z tradice analytické filozofie uměné.
Czech name
Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení
Czech description
Studie zkoumá vztah mezi pojmem reklamy a umění a způsoby jejich definování. Navazuje na úvahy autorů převážně z tradice analytické filozofie uměné.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AA - Philosophy and religion
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA408%2F07%2F0909" target="_blank" >GA408/07/0909: Aesthetic Dimension of the Visualization of Culture</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Cinepur
ISSN
1213-516X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
16
Issue of the periodical within the volume
53
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—