All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Development of authority

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00200024" target="_blank" >RIV/00216208:11210/08:00200024 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak získat, udržet a neztrácet autoritu

  • Original language description

    Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má vespolečnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Jevůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?.

  • Czech name

    Jak získat, udržet a neztrácet autoritu

  • Czech description

    Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má vespolečnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Jevůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F06%2F0546" target="_blank" >GA406/06/0546: Changes in the conception of upbringing and the conditions of a plural learning society</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-247-0817-5

  • Number of pages

    141

  • Publisher name

    Grada Publishing, a.s.

  • Place of publication

    Praha

  • UT code for WoS book