All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Academic efficacy : what it is, how it affects students' school work, and how teacher support it.

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053243" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10053243 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit.

  • Original language description

    Text představuje koncepci vnímané akademické účinnosti (academic efficacy), která vychází z teorie vnímané osobní účinnosti (self-efficacy), avšak je úzce vymezena ve vztahu k edukačnímu procesu jedince. Jsou představeny klíčové faktory, které působí narozvoj vnímané akademické účinnosti a současně je položen důraz na možnosti učitelů, jimiž mohou vnímanou akademickou účinnost u svých žáků podněcovat. Mimo to je poukázáno na přesahy uvedené koncepce na motivaci žáků a jejich celkovou školní úspěšnost.

  • Czech name

    Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit.

  • Czech description

    Text představuje koncepci vnímané akademické účinnosti (academic efficacy), která vychází z teorie vnímané osobní účinnosti (self-efficacy), avšak je úzce vymezena ve vztahu k edukačnímu procesu jedince. Jsou představeny klíčové faktory, které působí narozvoj vnímané akademické účinnosti a současně je položen důraz na možnosti učitelů, jimiž mohou vnímanou akademickou účinnost u svých žáků podněcovat. Mimo to je poukázáno na přesahy uvedené koncepce na motivaci žáků a jejich celkovou školní úspěšnost.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Škola jako místo setkávání 2010 : sborník příspěvků z konference konané 19. dubna 2010.

  • ISBN

    978-80-7308-310-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    FF UK, Praha

  • Event date

    Apr 19, 2010

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article