Issues of the Legitimacy of Value-Oriented Instruction in the Postmodern Age
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10071125" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10071125 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Otázky legitimity výchovy k hodnotám v postmoderní době.
Original language description
Text je zaměřen na zdůvodnění legitimity výchovy k hodnotám v období postmoderního relativismu, a to v souvislostech axiologických, etických, psychologických, vzdělávacích a výchovných.
Czech name
Otázky legitimity výchovy k hodnotám v postmoderní době.
Czech description
Text je zaměřen na zdůvodnění legitimity výchovy k hodnotám v období postmoderního relativismu, a to v souvislostech axiologických, etických, psychologických, vzdělávacích a výchovných.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Humanizace ve výchově a vzdělávání : východiska možnosti a meze : sborník příspěvků z konference
ISBN
978-80-7435-068-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
19
Pages from-to
—
Publisher name
Gaudeamus
Place of publication
Hradec Králové
Event location
Hradec Králové
Event date
Apr 1, 2010
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—