Psychological aspect of so calling alternating care about preschool age child.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10077159" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10077159 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Psychologické aspekty střídavé péče o dítě předškolního věku
Original language description
Problémy, které přináší střídavá péče,pro psychický vývoj dítěte předškolního věku. Především zdůraznění významu rodičovské dvojice pro toto období a význam stabilního prostředí, ve kterém dítě vyrůstá.
Czech name
Psychologické aspekty střídavé péče o dítě předškolního věku
Czech description
Problémy, které přináší střídavá péče,pro psychický vývoj dítěte předškolního věku. Především zdůraznění významu rodičovské dvojice pro toto období a význam stabilního prostředí, ve kterém dítě vyrůstá.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA406%2F08%2F0423" target="_blank" >GA406/08/0423: Intercultural Czech-French-Canadian study analyzing the parent-child-teacher interaction focused on home preparation for school.</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů