All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Educational styles of teachers in primary and secondary school pupils and its reflection

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10077314" target="_blank" >RIV/00216208:11210/10:10077314 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Edukační působení učitele očima žáků základních a středních škol

  • Original language description

    Příspěvek se věnuje problematice edukačních procesů a vztahů ve školním prostředí mezi učiteli a žáky. Vedle vývojových charakteristik jsou to zejména významné dospělé osoby (rodiče a učitelé), kteří hrají podstatnou roli v sociálním a edukačním světě dětí a dospívajících. Jednoduchý model základních charakteristik interakce dospělých a dětí sloužil jako východisko pro poznávání edukačního působení učitelů prostřednictvím dotazování žáků. Vybrané výsledky výzkumu mezi žáky a učiteli jsou inspirací pro rozvíjení efektivní interakce učitelů a žáků při vyučování. Nepřekvapuje, že žáci pozitivně oceňují kladný emoční vztah a zároveň vyšší míru požadavků kladených ze strany učitele.

  • Czech name

    Edukační působení učitele očima žáků základních a středních škol

  • Czech description

    Příspěvek se věnuje problematice edukačních procesů a vztahů ve školním prostředí mezi učiteli a žáky. Vedle vývojových charakteristik jsou to zejména významné dospělé osoby (rodiče a učitelé), kteří hrají podstatnou roli v sociálním a edukačním světě dětí a dospívajících. Jednoduchý model základních charakteristik interakce dospělých a dětí sloužil jako východisko pro poznávání edukačního působení učitelů prostřednictvím dotazování žáků. Vybrané výsledky výzkumu mezi žáky a učiteli jsou inspirací pro rozvíjení efektivní interakce učitelů a žáků při vyučování. Nepřekvapuje, že žáci pozitivně oceňují kladný emoční vztah a zároveň vyšší míru požadavků kladených ze strany učitele.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů