All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of professional activities as a tool for teacher feedback

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10110558" target="_blank" >RIV/00216208:11210/11:10110558 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Evaluace profesních aktivit učitele jako nástroj zpětné vazby

  • Original language description

    Školní edukační prostředí je důležitým socializačním a edukačním činitelem v rozvoji dětí a dospívajících. Je třeba optimalizovat jeho působení ve prospěch rozvoje školních vztahů i vzdělávacích výsledků. Podněty pro efektivní působení učitelů může poskytnout evaluace profesních aktivit učitele, jeho profesních dovedností. Příspěvek se věnuje nejen evaluaci jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí, ale nabízí jeden z možných evaluačních postupů - poznávání edukačních stylů učitelů prostřednictvím dotazování žáků.

  • Czech name

    Evaluace profesních aktivit učitele jako nástroj zpětné vazby

  • Czech description

    Školní edukační prostředí je důležitým socializačním a edukačním činitelem v rozvoji dětí a dospívajících. Je třeba optimalizovat jeho působení ve prospěch rozvoje školních vztahů i vzdělávacích výsledků. Podněty pro efektivní působení učitelů může poskytnout evaluace profesních aktivit učitele, jeho profesních dovedností. Příspěvek se věnuje nejen evaluaci jako zpětnovazebnímu mechanismu školních interakcí, ale nabízí jeden z možných evaluačních postupů - poznávání edukačních stylů učitelů prostřednictvím dotazování žáků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AN - Psychology

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Sborník příspěvků z konference Škola jako místo setkávání 2011

  • ISBN

    978-80-7308-347-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    32-44

  • Publisher name

    Katedra psychlogie FFUK

  • Place of publication

    Praha

  • Event location

    Praha

  • Event date

    Mar 31, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article