All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Museums' Online Communication: A Project of the Website of the Hrdlicka Museum of Man Faculty of Science CU

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11210%2F14%3A10289735" target="_blank" >RIV/00216208:11210/14:10289735 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Muzejní komunikace online: Projekt webových stránek Hrdličkova muzea člověka PřF UK

  • Original language description

    Muzejní pracovníci mohou ve svých institucích využít nová média na mnoha úrovních. V článku jsou představeny tři oblasti, v nichž technologie, myšlenky a koncepce spojené s novými médii mohou muzea obohatit. Nová média můžeme použít v expozicích, při realizaci doprovodných programů a jako nástroj propagace a komunikace s veřejností. Nová média do muzeí přinášejí myšlenky uživatelsky generovaného obsahu, kolaborace, participace, sdílení informací a znalostí. V prostředí nových médií je středobodem uživatel. V muzeích jde analogicky o návštěvníka, který si přeje cítit se vítaný a v muzeu hledá neotřelý zážitek i informace. Stále častěji je bránou do muzea její webová stránka. Právě skrze web návštěvníci získávají první dojmy a i ty přispívají k rozhodnutí, zda muzeum navštíví či nikoli. V hlavní části článku je popsána tvorba nových webových stránek pro Hrdličkovo muzeum člověka PřF UK.

  • Czech name

    Muzejní komunikace online: Projekt webových stránek Hrdličkova muzea člověka PřF UK

  • Czech description

    Muzejní pracovníci mohou ve svých institucích využít nová média na mnoha úrovních. V článku jsou představeny tři oblasti, v nichž technologie, myšlenky a koncepce spojené s novými médii mohou muzea obohatit. Nová média můžeme použít v expozicích, při realizaci doprovodných programů a jako nástroj propagace a komunikace s veřejností. Nová média do muzeí přinášejí myšlenky uživatelsky generovaného obsahu, kolaborace, participace, sdílení informací a znalostí. V prostředí nových médií je středobodem uživatel. V muzeích jde analogicky o návštěvníka, který si přeje cítit se vítaný a v muzeu hledá neotřelý zážitek i informace. Stále častěji je bránou do muzea její webová stránka. Právě skrze web návštěvníci získávají první dojmy a i ty přispívají k rozhodnutí, zda muzeum navštíví či nikoli. V hlavní části článku je popsána tvorba nových webových stránek pro Hrdličkovo muzeum člověka PřF UK.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Muzeum: Muzejní a vlastivědná práce

  • ISSN

    1803-0386

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    52

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    11-20

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database